Hidroelectrica informează clienții care doresc să aleagă oferta concurențială a companiei că documentația necesară poate fi trimisă on-line, la adresa contractare@hidroelectrica.ro, urmând ca în cel mai scurt timp să fie contactați de un reprezentant al societății.
Reamintim că actele necesare sunt:
- Cererea de încheiere a contractului de furnizare, disponibila spre descărcare la adresa:
https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cerere_casnic_mai_2021.pdf
- Copie dupa actul de identitate al solicitantului (a persoanei imputernicite sa semneze contractul)/Copie dupa certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul persoanelor juridice).
- Copie dupa ultima (penultima) factura de energie electrica.
- Copie dupa actul de proprietate sau alt document care sa ateste dreptul de folosinta asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv.
- Notificare privind încetarea contractului de furnizare a energiei electrice cu vechiul furnizor:
Prin notificarea transmisa, clientul imputerniceste pe noul furnizor sa transmita incetarea contractului cu actualul furnizor in conformitate cu termenul legal de 21 de zile.
Atenție: Contractul de furnizare a energiei electrice incheiat cu noul furnizor produce efecte de la data incetarii contractului incheiat cu furnizorul actual.
- MODEL de Contract - cadru/NU SE COMPLETEAZĂ DE CĂTRE CLIENT, disponibil spre descarcare la adresa: https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/contract-furnizare-casnic.pdf
Pentru a ușura procesul de schimbare a furnizorului și pentru a scurta timpii necesari contractării, rugăm clienții să se asigure că actele transmise sunt corecte și complete.
Informații explicative complete cu privire la documentație și pașii de urmat sunt disponibile on-line, la adresa: https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9.
Volumul mare de cereri de schimbare a furnizorului fac ca în această perioadă numerele de Call Center Hidroelectrica (021 9834 și 021 9861) să fie suprasolicitate, cu impact asupra timpilor de așteptare pentru preluare a apelurilor.
Ne cerem scuze pentru acest disconfort și vă asigurăm că solicitările trimise pe mail conform indicațiilor anterioare vor fi procesate.