06-01-2021

INFORMARE HIDROELECTRICA

Hidroelectrica informează clienții care doresc să aleagă oferta concurențială a companiei că documentația necesară poate fi trimisă on-line, la adresa contractare@hidroelectrica.ro, urmând ca în cel mai scurt timp să fie contactați de un reprezentant al societății.

Reamintim că actele necesare sunt:

  • Cererea de încheiere a contractului de furnizare, disponibila spre descărcare la adresa:

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cerere_client_casnic_2021.pdf 

  • Copie dupa actul de identitate al solicitantului (a persoanei imputernicite sa semneze contractul)/Copie dupa certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul persoanelor juridice).
  • Copie dupa ultima (penultima) factura de energie electrica.
  • Copie dupa actul de proprietate sau alt document care sa ateste dreptul de folosinta asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv.
  • Notificare privind încetarea contractului de furnizare a energiei electrice cu vechiul furnizor:

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/notificare_schimbare_furnizor_consumator_casnic_feb_2021.pdf

Prin notificarea transmisa, clientul imputerniceste pe noul furnizor sa transmita incetarea contractului cu actualul furnizor in conformitate cu termenul legal de 21 de zile.

Atenție: Contractul de furnizare a energiei electrice incheiat cu noul furnizor produce efecte de la data incetarii contractului incheiat cu furnizorul actual.

Pentru a ușura procesul de schimbare a furnizorului și pentru a scurta timpii necesari contractării, rugăm clienții să se asigure că actele transmise sunt corecte și complete.

Informații explicative complete cu privire la documentație și pașii de urmat sunt disponibile on-line, la adresa: https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9.

Volumul mare de cereri de schimbare a furnizorului fac ca în această perioadă numerele de Call Center Hidroelectrica (021 9834 și 021 9861) să fie suprasolicitate, cu impact asupra timpilor de așteptare pentru preluare a apelurilor.

Ne cerem scuze pentru acest disconfort și vă asigurăm că solicitările trimise pe mail conform indicațiilor anterioare vor fi procesate.

Abonati-va la newsletter