Client Casnic

Avand in vedere masurile luate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta raportate la evolutia raspandirii infectiilor cu COVID -19 pe teritorul Romaniei, incepand cu data de 11.03.2020, conducerea S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. a luat hotararea de a suspenda toate activitatile care implica relatia cu publicul, inclusiv audiente, intalniri de lucru, sedinte si/sau organizarea de evenimente, pana la sfarsitul starii de alerta.

 

OFERTA VIITOR VERDE:

- 0,250 lei/KWh energia activă, valabilă până la 31.12.2021

 

Hidroelectrica: furnizorul tau ideal de electricitate!

Ce iti oferim:

  • 100% energie verde;
  • Termen de plata relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
  • Comunicarea si transmiterea sigura a documentelor folosind mijloacele online;
  • Accesibilitatea deplina: Furnizam energie electrica in orice locatie din Romania;
  • Corectitudine 100%: garanția ca NU exista tarife ascunse in contractul de furnizare.

Cum poti obține oferta?

Oferta VIITOR VERDE” include urmatoarele tarife:

  • pretul energiei active pentru o perioada contractuala de 12 luni: 0,250 lei/KWh;
  • Incheie cat mai rapid un contract nou de furnizare cu Hidroelectrica, pentru a te bucura de beneficiile ofertei VIITOR VERDE.

Pentru a obtine mai multe informatii legate de oferta VIITOR VERDE, puteti solicita detalii la adresa oferta@hidroelectrica.ro.

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 precum si pe mail la adresa autocitiri@hidroelectrica.ro

 

Intrebari frecvente

Link catre comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice al ANRE

Cerere pentru acordarea despagubirilor in caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice - cererea trebuie transmisa pe adresa de email: despagubiri@hidroelectrica.ro

Formular de inregistrare a reclamatiei - cererea trebuie transmisa pe adresa de email: reclamatii@hidroelectrica.ro

Pentru probleme legate de contorul de energie electrica, va rugam sa transmiteti solicitarea la adresa verificare.contor@hidroelectrica.ro 

In cazul constatarii contorului defect, consumul de energie electrica se recalculeaza de catre operatorul de distributie, conform Ordinului ANRE 190/2020.


Pentru schimbarea furnizorului unui loc de consum, clientul final are dreptul de a denunta unilateral contractul de furnizare, cu respectarea conditiilor contractuale si cu obligatia de a transmite furnizorului de energie electrica si operatorului de retea o notificare in acest sens prin intermediului noului furnizor pe care-l imputerniceste sa informeze vechiul furnizor de energie cu privire la inceperea procesului de schimbare a furnizorului completata in conformitate cu prevederile Ordinului 234/2019.

Alegerea unui nou furnizor de energie electrica nu presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica, nu necesita nicio modificare a instalatiei electrice si nu presupune niciun cost!

Pasi de urmat pentru a schimba furnizorul de energie electrica dupa acceptarea ofertei:

Pasul 1

Clientul final are obligatia de a transmite furnizorului nou cel putin urmatoarele date:

FOARTE IMPORTANT

  • Cele 4 documente mentionate vor fi transmise DOAR pe adresa de mail contractare@hidroelectrica.ro
  • Cele 4 documente vor fi transmise scanate in format .PDF ca atasament in cadrul unui singur e-mail la adresa mentionata mai sus
  • NU se vor transmite link-uri pentru descărcarea fișierelor
  • NU se vor transmite documente în care textul este neclar si ilizibil
  • De pe o adresa de e-mail este recomandat a se transmite o SINGURA cerere insotita de documentele aferente.

Pasul 2

Dupa verificarea documentelor, S.P.E.E.H Hidroelectrica SA va transmite catre client:

  • CONTRACTUL de furnizare energie electrica completat;
  • NOTIFICAREA de schimbarea furnizorului pentru fiecare loc de consum completata

Model - Contract cadru furnizare energie electrica la clientii finali

Anexa cantitatilor estimat a fi consumate pe durata contractului

Termeni si conditii de afaceri cu clientii

Pasul 3

Clientul va transmite CONTRACTUL si NOTIFICAREA semnate catre S.P.E.E.H Hidroelectrica SA prin:

  • e-mail : contractare@hidroelectrica.ro sau
  • posta: Bucuresti, sector 1, bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Tower Center, Et.15 (Departament Furnizare Hidroelectrica SA)

FOARTE IMPORTANT

  • In cazul transmiterii prin e-mail a documentelor semnate de client se recomanda:
  • scanarea celor 2 documente in 2 fisiere PDF separate si transmiterea acestora intr-un singur e-mail la: contractare@hidroelectrica.ro
  • NU se vor transmite link-uri pentru descărcarea fișierelor

Abonati-va la newsletter