DOREȘTI SĂ ECONOMISEȘTI INTELIGENT ȘI SĂ TE BUCURI DE UN FURNIZOR DE ÎNCREDERE?
Noi, la HIDROELECTRICA, îți oferim soluția perfectă pentru consumul tău casnic: energie verde la prețuri prietenoase!
De ce noi?
- Energie verde;
- Prețul energiei electrice active este fix până la data de 31.03.2025;
- Termen de plată relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
- Acoperire națională: furnizăm energie oriunde în România;
- Fără tarife ascunse în contractul de furnizare;
Descoperă Ofertele noastre de Energie Electrică:
Ofertă Energie Electrică TIP clienți CASNICI – descarcă oferta
Ofertă Energie Electrică SERVICIUL UNIVERSAL – descarcă oferta
Ofertă Energie Electrică PREȚ DINAMIC clienți CASNICI – descarcă oferta
Ofertă Energie Electrică clienți CAPTIVI CASNICI – descarcă oferta
FII ALĂTURI DE NOI! DEVINO CLIENT HIDROELECTRICA
⇒ Încheie Contractul online direct pe PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA! ⇐
GHIDUL DE CONTRACTARE ONLINE îți este alături la fiecare pas și îți oferă toate detaliile pentru un proces simplu și eficient! Înainte de a începe asigură-te ca ai pregătit toate documentele necesare.
Informațiile corecte fac diferența! ACTUALIZEAZĂ DATELE PERSONALE
Actualizarea periodică a datelor personale asigură o bună comunicare între furnizor și client, tocmai din acest motiv este foarte importantă. Acesta este un pas simplu, dar care face o mare diferență, deoarece te ajută să primești informații personalizate, actualizate cu privire la oferte, notificări în timp util despre schimbările tarifare, serviciile puse la dispoziție de Hidroelectrica și alte informații importante.
Te rugăm să verifici dacă informațiile tale personale sunt corecte și să le actualizezi acolo unde este cazul. Poți face acest lucru foarte ușor prin portalul nostru dedicat. Împreună reușim mai mult!
⇒Actualizează datele tale personale direct pe PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA⇐
Documente necesare pentru a deveni client
Persoanele fizice/Asociațiile de Proprietari
- Cererea de încheiere a contractului de furnizare, completată în totalitate, inclusiv indexul contorului la data solicitării (dovada foto atașată index) - pentru persoane fizice/asociații de proprietari;
- Copia actului de identitate provizoriu, pașaportului sau buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul - pentru persoane fizice;
- Copia tuturor paginilor ultimei (penultimei) facturi de energie electrică sau copia Certificatului de Racordare emis de operatorul de distribuție în cazul în care pentru locul de consum nu există încheiat niciun contract de furnizare a energiei electrice (instalație nouă) - pentru persoane fizice/asociații de proprietari;
- Declarație pe propria răspundere - drept locativ, completată în totalitate; în cazul în care aveți mai multe locuri de consum, se va completa câte o declarație pentru fiecare dintre acestea - pentru persoane fizice;
- Declarație pe propria răspundere pentru Asociațiile de Proprietari - pentru asociații de proprietari;
- Certificat de înregistrare fiscală - pentru asociații de proprietari;
- Sentință judecătorească de admitere a cererii - pentru asociații de proprietari;
- Imputernicire din partea asociației pentru semnarea documentelor contractuale + copie act identitate împuternicit, sau copie după Procesul verbal prin care a fost numit președintele semnatar + copie act identitate Președinte asociație - pentru asociații de proprietari;
Ne bucuram ca esti PROSUMATOR
Pașii necesari pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare a energiei electrice produse și livrate în rețea
- Pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare a energiei electrice produse și livrate în rețea între dumneavoastră (prosumatorul/vanzatorul) și noi (furnizorul/cumparatorul) se va utiliza PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, secțiunea Contractare
- Contractul poate fi încheiat doar cu furnizorul cu care aveți deja contract pentru energia pe care o consumați, iar valabilitatea acestuia este cel mult egală cu cea a contractului de consum existent
- Cantitățile lunare prognozate să fie livrate în rețea se stabilesc la semnarea contractului de vânzare-cumpărare.
Descarcă documentele atașate
- Cererea de încheiere a contractului de furnizare
- Declarație pe propria răspundere - drept locativ
- Declarație pe propria răspundere pentru Asociațiile de Proprietari
- Model - Contract cadru furnizare energie electrică la clienții finali
- Model - Contract-cadru de furnizare a energiei electrice în regim de serviciu universal
- Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- Condiții generale de furnizare pentru clienți casnici
- Condiții generale de distribuție
- Anexa cantităților estimat a fi consumate pe durata contractului
- Cerere pentru modificarea convenției de consum
- Cerere și Declarație pe proprie răspundere pentru beneficiere plafonare
- Cerere pentru eșalonarea plății facturii de furnizare a energiei electrice (client casnic)
- Cerere pentru sistarea temporară a energiei electrice (client casnic)
- Cerere pentru acordarea despăgubirilor în caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice
- Cerere pentru rezilierea contractului de furnizare a energiei electrice (client casnic)
SUNTEM AICI PENTRU TINE
Pentru a deveni clientul nostru sau pentru informații suplimentare referitoare la procesul de schimbare a furnizorului de energie electrică, te invităm să ne contactezi:
- Centrele de relații cu clienții: PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
- E-mail: clienti@hidroelectrica.ro
- CallCenter: 021 9834, 021 9861
- Portalul de contractare: https://client.hidroelectrica.ro/contractare
Poștă: B-dul Ion Mihalache, nr. 15-17, Cladirea Tower Center, Et.15. București, sector 1, Cod poștal 011171
Întrebări frecvente referitoare la oferta concurențială și serviciile de furnizare de energie electrică
Pentru orice nelămurire legată de facturi, plăți sau contractare,relația cu operatorii de distribuție și multe altele, secțiunea Întrebări frecvente vă stă la dispoziție cu toate informațiile necesare.
Indexul autocitit, poate fi comunicat doar în perioada 24-28 a lunii curente
- la numărul de telefon:0800 800 359 (APEL GRATUIT).
- PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, secțiunea Autocitire
Aplicația mobilă iHidro
- Plata facturilor folosind un card bancar
- Monitorizarea consumului
- Gestionarea locurilor de consum
- Vizualizarea facturilor
- Transmiterea indexului
Aplicația mobilă iHidro disponibilă pentru sistemele Android și Ios, prin descărcare din Google Play Store sau AppStore sau accesând link https://ihidro.ro/Portal/ din orice browser de internet (versiunea desktop)
Informații utile
⇒ Factura și plata facturii
Ghid explicativ factură – descarcă document
Modalițăti de plată – descarcă document
Cerere pentru restituirea sumelor plătite în plus sau constituite ca avans (client casnic) – descarcă document
Cerere de setare/schimbare a modalității de repartizare a plăților – descarcă document
⇒ Eșalonare plăți
În situația în care valoarea facturilor depășește posibilitățile de plată, puteți apela la o solicitare de eșalonare. Descarcă cererea pentru eșalonare plăți și transmite-o completată și semnată la adresa de email: esalonari.casnici@hidroelectrica.ro sau prin poștă la adresa: București, sector 1, bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Tower Center, Et.15
Cerere de plată eșalonată – descarcă document
⇒ Plafonare preț
Descarcă formularele necesare pentru solicitarea de plafonare preț energie și transmite-le completate și semnate la adresa de e-mail: plafonare@hidroelectrica.ro
Cerere si Declarație pe proprie raspundere pentru a beneficia de plafonare – descarcă document
⇒ Solicitări și reclamații
Pentru înregistrarea unei solicitări de ofertă, de modificare a unui contract, sesizare, contestație sau a altui tip de solicitare/ reclamație/ plângere referitoare la activitatea de furnizare energie electrică, punem la dispoziție următoarele modalități:
- PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, secțiunea Solicitări
- E-mail: clienti@hidroelectrica.ro
- CallCenter: 021 9834, 021 9861
- Centrele de relații cu clienții: program de lucru cu publicul
În vederea gestionării corecte a solicitării dumneavoastră, vă rugăm să completați cu atenție și responsabilitate Formularul de solicitare, datele completate în cadrul acestuia urmând a fi utilizate în vederea identificării situației semnalate și a soluționării acesteia.
Consultați GHID ÎNREGISTRARE SOLICITĂRI pentru detalii și sfaturi utile.
Formular de solicitare/plângere – descarcă document
⇒ Despăgubiri
Descarcă cererea pentru acordarea despăgubirilor în caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice și transmite-o completată și semnată la adresa de email: despagubiri@hidroelectrica.ro
Cerere pentru acordarea despăgubirilor în caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice – descarcă document
⇒ Diverse
Pentru a numi o altă persoană de contact în contractul de furnizare, alta decât titularul de contract, se va completa și transmite Formularul numire “persoană de contact” pe emailul clienti@hidroelectrica.ro
Formular numire “persoană de contact” în contractul de furnizare a energiei electrice - descarcă document
Noutăți Legislative
Platforma online destinată schimbării de către clientul final a furnizorului de energie electrică/gaze naturale şi contractării furnizării de energie electrică/gaze naturale se găsește accesând linkul: https://posf.ro/. De asemenea, te încurajez să accesezi și Link către comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice al ANRE
- Măsurile aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 ianuarie 2023 - 31 martie 2025
- Informații pentru prosumatorii persoane fizice și juridice care dețin unități de producere a energiei electrice cu o putere electrică de cel mult 400 kW pe loc de consum