Client Casnic

OFERTA VIITOR VERDE:

- 0,25149 lei/KWh (include componenta de achiziţie a energiei electrice, inclusiv tariful de transport - componenta de introducere a energiei electrice în reţea şi componenta de furnizare).

Pretul energiei active pentru o perioada contractuala de 12 luni: 0,250 lei/KWh (valabil pentru contractele incheiate pana la 31.03.2022);

 

ACCESEAZA PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA

GHID PENTRU PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA 

 

Hidroelectrica: furnizorul tau ideal de electricitate!

Ce iti oferim:

  • 100% energie verde;
  • Termen de plata relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
  • Comunicarea si transmiterea sigura a documentelor folosind mijloacele online;
  • Accesibilitatea deplina: Furnizam energie electrica in orice locatie din Romania;
  • Corectitudine 100%: garanția ca NU exista tarife ascunse in contractul de furnizare.

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 precum si pe mail la adresa autocitiri@hidroelectrica.ro

INTREBARI FRECVENTE

 


Pentru schimbarea furnizorului unui loc de consum, clientul final are dreptul de a denunta unilateral contractul de furnizare, cu respectarea conditiilor contractuale si cu obligatia de a transmite furnizorului de energie electrica si operatorului de retea o notificare in acest sens prin intermediului noului furnizor pe care-l imputerniceste sa informeze vechiul furnizor de energie cu privire la inceperea procesului de schimbare a furnizorului completata in conformitate cu prevederile Ordinului 234/2019.

 

Noutăți Legislative

Prevederile schemelor de ajutor, compensare și facilități pentru sezonul rece 2021-2022

Link catre comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice al ANRE

Cerere pentru acordarea despagubirilor in caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice - cererea trebuie transmisa pe adresa de email: despagubiri@hidroelectrica.ro

Formular de inregistrare a reclamatiei - cererea trebuie transmisa pe adresa de email: reclamatii@hidroelectrica.ro

Pentru probleme legate de contorul de energie electrica, va rugam sa transmiteti solicitarea la adresa verificare.contor@hidroelectrica.ro 

In cazul constatarii contorului defect, consumul de energie electrica se recalculeaza de catre operatorul de distributie, conform Ordinului ANRE 190/2020.

Avand in vedere masurile luate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta raportate la evolutia raspandirii infectiilor cu COVID -19 pe teritorul Romaniei, incepand cu data de 11.03.2020, conducerea S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. a luat hotararea de a suspenda toate activitatile care implica relatia cu publicul, inclusiv audiente, intalniri de lucru, sedinte si/sau organizarea de evenimente, pana la sfarsitul starii de alerta.

 

Pasi de urmat pentru a schimba furnizorul de energie electrica pentru persoane fizice cu carte de identitate provizorie, pasaport, BI si pentru locuri de consum noi pentru care nu exista contract de furnizare energie electrica semnat cu un alt furnizor:

 

Pasul 1

Clientul final are obligatia de a transmite furnizorului nou cel putin urmatoarele date:

FOARTE IMPORTANT

  • Cele 4 documente mentionate vor fi transmise DOAR pe adresa de mail contractare@hidroelectrica.ro
  • Cele 4 documente vor fi transmise SCANATE SEPARAT in format .PDF ca atasament in cadrul unui singur e-mail la adresa mentionata mai sus
  • NU se vor transmite link-uri pentru descărcarea fișierelor
  • NU se vor transmite documente în care textul este neclar si ilizibil
  • De pe o adresa de e-mail este recomandat a se transmite o SINGURA cerere insotita de documentele aferente.

Pasul 2

Dupa verificarea documentelor, S.P.E.E.H Hidroelectrica SA va transmite catre client:

  • CONTRACTUL de furnizare energie electrica completat;
  • NOTIFICAREA de schimbarea furnizorului pentru fiecare loc de consum completata

Model - Contract cadru furnizare energie electrica la clientii finali

Anexa cantitatilor estimat a fi consumate pe durata contractului

Termeni si conditii de afaceri cu clientii

 

FOARTE IMPORTANT

  • In cazul transmiterii prin e-mail a documentelor semnate de client se recomanda:
  • scanarea celor 2 documente in 2 fisiere PDF separate si transmiterea acestora intr-un singur e-mail la: contractare@hidroelectrica.ro

NU se vor transmite link-uri pentru descărcarea fișierelor

Abonati-va la newsletter