Client Casnic

Avand in vedere masurile luate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta raportate la evolutia raspandirii infectiilor cu COVID -19 pe teritorul Romaniei, incepand cu data de 11.03.2020, conducerea S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. a luat hotararea de a suspenda toate activitatile care implica relatia cu publicul, inclusiv audiente, intalniri de lucru, sedinte si/sau organizarea de evenimente, pana la data de 11 aprilie a.c.

Comunicarea va fi efectuata exclusiv prin intermediul e-mailului la adresele: 

contractare@hidroelectrica.rofurnizare@hidroelectrica.rofacturare@hidroelectrica.ro si prin telefon la urmatoarele numere: 021.30.74.672, 021.30.32.517, 021.30.74.634, 021.30.74.648.

*

Ofertele pentru tine...

Ofertele noastre sunt simple, directe și complet transparente. Și livrăm 100% energie verde.

In atentia consumatorilor casnici ai Hidroelectrica

In aceasta perioada, dificila pentru noi toti, pe fondul actualei pandemii de coronavirus (COVID-19) si a impactului sau asupra populatiei, Hidroelectrica dorește sa asigure stabilitate si vine in ajutorul consumatorilor casnici prin prelungirea termenului de plata al facturilor.

Astfel, clientii casnici ai Hidroelectrica vor avea la dispozitie 60 de zile, din momentul emiterii, pentru plata facturilor aferente consumului lunilor aprilie-iunie 2020.

Pur și simplu verde – 0,255lei/KWh energia activă

Reduceți amprenta de carbon a locuinței trecând la energie electrică din surse regenerabile, la un preț competitiv și fix.

Stai liniștit privitor la schimbările de prețuri pentru întregul an.

  • 100% energie verde
  • Prețul energiei electrice active este fix pe o perioadă de 1 an
  • Furnizăm energie electrică in orice locație din România
  • Nu introducem tarife ascunse in contractul de furnizare

Oferta pur și simplu verde

Suport verde – 0,250lei/KWh energia activă pe perioada celor 3 luni de discount

Noul coronavirus, care provoacă noua boală COVID-19, este cea mai mare incertitudine din România, cu potențialul de a impacta economia la nivel mondial. Hidroelectrica ia măsuri pentru a vă asigura că vom continua să oferim servicii sigure și de incredere, astfel încât să nu existe riscul intreruperii de furnizare a energie electrice.

Stai liniștit privitor la scadența facturii de energie pentru întregul an.

  • 100% energie verde
  • Discount timp de 3 luni din prețul energiei active
  • Termen scadent crescut la 60 zile de la emiterea facturii
  • Comunicarea și transmiterea documentelor se realizează exclusiv online
  • Furnizăm energie electrică in orice locație din România
  • Nu introducem tarife ascunse in contractul de furnizare

Oferta suport verde

Oferta se adreseaza clientilor noi


Pasi de urmat pentru a schimba furnizorul de energie electrica dupa acceptarea ofertei:

Pasul 1

Pentru schimbarea furnizorului unui loc de consum, clientul final are dreptul de a denunta unilateral contractul de furnizare, cu respectarea conditiilor contractuale si cu obligatia de a transmite furnizorului de energie electrica si operatorului de retea o notificare in acest sens prin intermediului noului furnizor pe care-l imputerniceste prin notificarea completata in conformitate cu prevederile Ordinului 234/2019.

Clientul final are obligatia de a transmite furnizorului nou cel putin urmatoarele date:

  • Cererea de incheiere a contractului de furnizare
  • Copie dupa actul de identitate al solicitantului/Copie dupa certificatul de inregistrare la camera de comert.
  • Copie dupa ultima factura de energie electrica.
  • Copie dupa actul de proprietate sau alt document care sa ateste dreptul de folosinta asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv.

Pasul 2

Incheierea contractului de furnizare energie electrica. Contractul de furnizare a energiei electrice incheiat cu noul furnizor produce efecte de la data incetarii contractului incheiat cu furnizorul actual.

Pasul 3

Clientul final de energie electrica este obligat sa notifice noul furnizor cu pivire la intentia incheierii unui contract cu acesta si sa il imputerniceasca in vederea notificarii furnizor actual privind incetarea contractului de furnizare, cu 21 de zile inainte si cu respectarea conditiilor contractuale.

Notificare privind incetarea contractului de furnizare a energiei electrice

Pasul 4

La aceeasi data cu transmiterea de catre client a notificarii prin care imputerniceste noul furnizor sa initieze procesul de schimbare a furnizorului in numele sau, acesta din urma transmite cate un exemplar al notificarii atat catre operatorul de retea la care este racordat locul de consum, cat si catre vechiului furnizor.

Alegerea unui nou furnizor de energie electrica nu presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica, nu necesita nici o modificare a instalatiei electrice si  nu presupune niciun cost!

Pentru a beneficia de informatii suplimentare referitoare  la procesul de  schimbare a furnizorului de energie electrica, precum si pentru transmiterea cererilor de incheiere a contractelor de furnizare enegie electrica, va stam la dispozitie la adresa de e-mail contractare@hidroelectrica.ro si la numerele de telefon 021.30.32.517/ 021.30.74.634.

Abonati-va la newsletter