13-01-2021

Intrebari frecvente referitoare la oferta concurentiala si serviciile de furnizare de energie electrica

Schimbarea furnizorului de electricitate presupune întreruperea curentului electric?

Nu, trecerea contractului la Hidroelectrica nu presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica. Se schimba doar oferta de energie de care dvs. beneficiati si entitatea emitenta a facturii.

 

Care este pretul energiei furnizate de Hidroelectrica pentru zona geografica în care locuiesc?

Pretul energiei active pe care Hidroelectrica il oferă clientilor săi este acelasi pe intreg teritoriul Romaniei. Tarifele finale sunt disponibile spre consultare pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa:

https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9 

 

Care sunt actele necesare pentru migrarea contractului de furnizare la Hidroelectrica? Cui ma pot adresa?

Actele necesare, precum si etapele de parcurs pentru migrarea contractului de furnizare a energiei electrice catre Hidroelectrica le puteti consulta online, pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa:

https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9 

 

Cat dureaza transferul contractului meu catre Hidroelectrica?

In termen de 21 de zile  (dacă legea nu prevede altfel) de la data semnării de către ambele părți a contractului .

 

Cum primesc factura de energie de la Hidroelectrica?

Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi primite prin e-mail sau posta, in conformitate cu optiunea dumneavostra din contract

 

Cum pot plati factura primita de la Hidroelectrica?

Clientii urmatoarelor banci pot face plati prin modalitatile indicate mai jos:

BANCA

APLICATIE ONLINE

SCAN

COD BARE

STATII DE INCASARE

DIRECT

DEBIT *

BCR

GEORGE–NOU-PLATI FACTURI-ENERGIE-HIDROELECTRICA

DA

DA

DA

B. TRANSILVANIA

BT24 / NEO / PAGO

---

DA

DA

BRD

 

---

 

DA

RAIFFEISEN

 

 

 

DA

CEC

DA

---

DA

 

Self Pay**

---

DA

DA

---

 

sau plata prin virament in contul IBAN :  RO63 RNCB 0072 0183 3187 0495

Direct Debit*

Mandatele de Direct Debit se pot incheia fie prin aplicatiile ONLINE ale bancilor, fie in baza completarii si depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al carui client sunteti.

CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 - incepe cu 99 si are 10 cifre - este elementul de identificare, pe care trebuie sa il treceti in Mandatul de Direct Debit.

Oricine, pe IBANul sau, indiferent daca este sau nu clientul nostru, poate incheia pentru el sau pentru altcineva care este clientul nostru si pentru cati clienti doreste, Mandate de Direct Debit.

Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.

Self Pay** - statii de plata: https://selfpay.ro/localizare/

 

Care este scopul conventiei de consum?

Convenţia de consum încheiată de către furnizor cu clientul final este obligatorie, datele de consum înscrise în aceasta vor fi utilizate şi pentru facturarea  cantitatilor de energie electrica în cazul în care nu este citit/autocitit indexul echipamentului de măsurare.

 

Cum se face citirea contorului?

Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie  sau prin autocitire, de către client.

 

Unde pot comunica indexul autocitit?

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT). Pentru transmiterea indexului veti avea nevoie de codul atribuit locului de consum si pe care il regasiti in factura de energie electrica. Informatii suplimentare  puteti obtine prin apelarea  serviciului Call Center la numarul de telefon: 021.9834 

 

Cum se asigura remedierea in cazul intreruperilor in alimentare, dupa schimbarea furnizorului?

Serviciul de mentenanta a retelelor va fi asigurat in continuare de actualul operator zonal de distributie (pe care il aveti si in acest moment).

 

Sunt prosumator, care sunt pasii necesari pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea?

Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea intre dumneavoastra (prosumatorul/vanzatorul) si noi (furnizorul/cumparatorul) trebuie sa ne transmiteti la adresa prosumator@hidroelectrica.ro certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.

Contractul poate fi incheiat doar cu furnizorul cu care aveti deja contract pentru energia pe care o consumati, iar valabilitatea acestuia este cel mult egala cu cea a contractului de consum existent.

Cantitatile lunare prognozate sa fie livrate in retea se stabilesc la semnarea contractului de vanzare-cumparare.  

 

Daca nu ati gasit raspunsul cautat, va rugam sa consultati: GHID INREGISTRARE SOLICITARI

FORMULAR INREGISTRARE SOLICITARI

 

Numarul de solicitari primite in aceasta perioada este unul foarte mare. Din acest motiv este posibil ca termenul de raspuns asa fie mai mare decat de obicei. Va multumim pt intelegere si va asiguram ca ne vom ocupa de solicitarea dumneavoastra cat mai curand posibil!

 

Abonati-va la newsletter