13-01-2021

Intrebari frecvente referitoare la oferta concurentiala si serviciile de furnizare de energie electrica

Schimbarea furnizorului de electricitate presupune întreruperea curentului electric?

Nu, trecerea contractului la Hidroelectrica nu presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica. Se schimba doar oferta de energie de care dvs. beneficiati si entitatea emitenta a facturii.

 

Care este pretul energiei furnizate de Hidroelectrica pentru zona geografica în care locuiesc?

Pretul energiei active pe care Hidroelectrica il oferă clientilor săi este acelasi pe intreg teritoriul Romaniei. Tarifele finale sunt disponibile spre consultare pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa:

https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9 

 

Care sunt actele necesare pentru migrarea contractului de furnizare la Hidroelectrica? Cui ma pot adresa?

Actele necesare, precum si etapele de parcurs pentru migrarea contractului de furnizare a energiei electrice catre Hidroelectrica le puteti consulta online, pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa:

https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9 

 

Cat dureaza transferul contractului meu catre Hidroelectrica?

In termen de 21 de zile  (dacă legea nu prevede altfel ) de la data semnării de către ambele părți a contractului .

 

Cum primesc factura de energie de la Hidroelectrica?

Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi primite prin e-mail sau posta, in conformitate cu optiunea dumneavostra din contract

 

Cum pot plati factura primita de la Hidroelectrica?

Ordin de Plată – ONLINE sau suport hartie în contul IBAN specificat pe factura

 

SABLOANE PREDEFINITE

BANCA

APLICATIE

CANAL ALTERNATIV

DIRECT DEBIT

Banca Comerciala Romana

Aplicatie online

Scan Cod bare; statii de incasare

DA

Banca Transilvania

Aplicatie online

Statii de incasare

 

CEC

Aplicatie online

 

 

Raiffeisen Bank

Aplicatie online

 

 

 

Statii de incasare

-          SELFPAY

 

Care este scopul conventiei de consum?

Convenţia de consum încheiată de către furnizor cu clientul final este obligatorie, datele de consum înscrise în aceasta vor fi utilizate şi pentru facturarea  cantitatilor de energie electrica în cazul în care nu este citit/autocitit indexul echipamentului de măsurare.

 

Cum se face citirea contorului?

Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie  sau prin autocitire, de către client.

 

Unde pot comunica indexul autocitit?

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 precum si pe mail la adresa autocitiri@hidroelectrica.ro

 

Cum se asigura remedierea in cazul intreruperilor in alimentare, dupa schimbarea furnizorului?

Serviciul de mentenanta a retelelor va fi asigurat in continuare de actualul operator zonal de distributie (pe care il aveti si in acest moment).

Abonati-va la newsletter