13-01-2021

Intrebari frecvente referitoare la oferta concurentiala si serviciile de furnizare de energie electrica

Schimbarea furnizorului de electricitate presupune întreruperea curentului electric?

Nu, trecerea contractului la Hidroelectrica nu presupune intreruperea alimentarii. Se schimba doar oferta de energie de care dvs. beneficiati si entitatea emitenta a facturii.

 

Care este pretul energiei furnizate de Hidroelectrica pentru zona geografica în care locuiesc?

Pretul energiei active pe care Hidroelectrica il oferă clientilor săi este acelasi pe intreg teritoriul Romaniei. Tarifele finale sunt disponibile spre consultare pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa:

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/oferta_viitor_verde_003.pdf

 

Care sunt actele necesare pentru migrarea contractului de furnizare la Hidroelectrica? Cui ma pot adresa?

Actele necesare, precum si etapele de parcurs pentru migrarea contractului de furnizare a energiei electrice catre Hidroelectrica le puteti consulta online, pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa: https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9

Odata pregatit dosarul cu documentele necesare contractarii, acesta poate fi scanat și trimis la adresa contractare@hidroelectrica.ro, urmand ca, ulterior, sa fiti contactati de personalul nostru. Intreaga procedura de schimbare a furnizorului și de contractare poate fi derulata online.

 

Cui ma pot adresa pentru a opta pentru trecerea contractului la Hidroelectrica, daca nu doresc sa fac acest lucru online?

Formularele necesare sunt disponibile spre completare si la sediile sucursalelor si uzinelor Hidroelectrica din teritoriu. Tot aici pot fi depuse si documentele necesare contractarii. Adresele acestora sunt:

  • Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, judetul Neamt
  • Sucursala Hidrocentrale Cluj, Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, judetul Cluj
  • Uzina Hidroelectrica Oradea, Ogorului, nr.34, 410554 Oradea, judetul Bihor
  • Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Arges, judetul Arges
  • Uzina Hidrocentrale Buzau, Dorin Pavel nr.1, 120290 Buzau, judetul Buzau
  • Uzina Hidrocentrale Campulung, Alexandru cel Bun nr. 55, 115100 Campulung, judetul Arges
  • Sucursala Hidrocentrale Hateg, N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, judetul Hunedoara
  • Uzina Hidroelectrica Caransebes, Splai Sebes, nr. 2A, 325400 Caransebes, judetul Caras Severin
  • Sucursala Hidrocentrale Portile de Fier, Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti
  • Uzina Hidroelectrica Targu Jiu, Strada Tineretului, nr. 8, 210185 Targu Jiu, judetul Gorj
  • Sucursala Hidrocentrale Ramnicu Valcea, Str. Decebal, nr.1, 240265 Ramnicu Valcea, judetul Valcea
  • Uzina Hidrelectrica Slatina, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087 Slatina, judetul Olt
  • Sucursala Hidrocentrale Sebes, Alunului, nr.9, 515800 Sebes, judetul Alba
  • Uzina Hidroelectrica Sibiu, Rahova nr.45, 550345, Sibiu, judetul Sibiu

 

Cat dureaza transferul contractului meu catre Hidroelectrica?

Dupa depunerea documentatiei complete (online la adresa contractare@hidroelectrica.ro sau la sediul sucursalelor/uzinelor teritoriale) si efectuarea de catre Hidroelectrica a notificarii actualului dvs. furnizor cu privire la decizia dvs de migrare a contractului, temenul maxim de transfer este, conform legislatiei in vigoare, de 21 de zile.

 

Cum primesc factura de energie de la Hidroelectrica?

Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi primite prin e-mail sau posta, la adresele indicate de dvs.

 

Cum pot plati factura primita de la Hidroelectrica?

Facturile Hidroelectrica pot fi achitate in acest moment prin virament bancar (ordin de plata, plata prin aplicatia bancii clientului) sau utilizand Self Pay (fost Zebra Pay). Hidroelectrica pregateste si alte modalitati moderne de plata, acestea urmand a fi comunicate clientilor la data la care vor fi disponibile.

 

Cum se estimează consumul de energie?

In cadrul contractului, clientul poate specifica un consum estimativ, care sa poata fi utilizat de furnizor pana la citirea contorului sau comunicarea indexului autocitit.

 

Cum se face citirea contorului?

Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie sau prin autocitire, de către client.

 

Unde pot comunica indexul autocitit?

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 precum si pe mail la adresa autocitiri@hidroelectrica.ro

 

Cum se asigura remedierea in cazul intreruperilor in alimentare, dupa schimbarea furnizorului?

Serviciul de mentenanta a retelelor va fi asigurat in continuare de actualul operator zonal de distributie (pe care il aveti si la acest moment). Numarul de telefon al acestuia, specific zonei de distributie, se regaseste in fiecare contract, precum si pe facturile emise.

Abonati-va la newsletter