DOREȘTI SĂ ECONOMISEȘTI INTELIGENT ȘI SĂ REDUCI AMPRENTA DE CARBON?
Noi îți oferim soluția perfectă pentru business-ul tău: energie verde la prețuri competitive, cu beneficii clare și transparente!
De ce noi?
- Energie verde
- Prețul energiei electrice active este fix pe o perioadă de 12 luni
- Acoperire națională: furnizăm energie oriunde în România
- Fără tarife ascunse în contractul de furnizare
Descoperă Ofertele noastre de Energie Electrică*:
- Ofertă Energie Electrică TIP clienți BUSINESS IUNIE 2025 – descarcă oferta
- Ofertă Energie Electrică PREȚ DINAMIC clienți BUSINESS – descarcă oferta
- Ofertă Energie Electrică clienți CAPTIVI BUSINESS – descarcă oferta
- Ofertă Energie Electrică PERSONALIZATĂ - în situația în care doriți o ofertă adaptată nevoilor dumneavoastră, ne puteti scrie la adresa de e-mail contractare.business@hidroelectrica.ro, în care să ne precizați consumurile estimate lunare astfel încât să vă putem transmite cea mai potrivită ofertă pentru dumneavoastră!
*Potrivit OUG nr. 6/2025, prețul final facturat al energiei electrice furnizate clienților este plafonat în perioada 1 aprilie 2025 - 30 iunie 2025, iar după această dată încetează aplicabilitatea schemei de sprijin a clienților finali.
Începând cu data de 1 iulie 2025, prețul final facturat (lei/kWh, TVA inclus) de către Hidroelectrica va fi prețul contractual, prevăzut în ofertele noastre si comunicat la momentul încheierii contractului de furnizare sau pretul comunicat cu ocazia actualizării condițiilor economice aferente contractului, după caz. Prețul final facturat include toate tarifele reglementate stabilite de ANRE, precum și taxele/impozitele/contribuțiile stabilite prin reglementările legale în vigoare, care pot suferi modificări pe perioada derulării contractului ca urmare a modificărilor legislative.
Documente necesare pentru a deveni client
- Cererea de încheiere a contractului de furnizare, completată în totalitate;
- Dovada numirii reprezentantului legal al societății*;
- Copia certificatului unic de înregistrare sau a certificatului de înregistrare fiscală;
- Copia actului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul;
- Copia tuturor paginilor a ultimei (penultimei) facturi de energie electrică;
- Copia actului care atestă dreptul de folosință asupra locurilor de consum din cerere.
- Solicitare și Declarație pe proprie răspundere pentru beneficiere plafonare
*certificatul constatator de la Registrul Comerțului/Actul Constitutiv, cu excepția Întreprinderilor Individuale și a PFA. Pentru Întreprinderile Individuale și Persoanele Fizice Autorizate se va prezenta dovada că persoana semnatară este reprezentantul legal.
Descarcă documentele atașate
- Cererea de încheiere a contractului de furnizare
- Model - Contract cadru furnizare energie electrică la clienții finali - IUNIE 2025
- Anexa cantităților estimat a fi consumate pe durata contractului
- Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- Condiții generale de furnizare pentru clienți noncasnici
- Condiții generale de distribuție
SUNTEM AICI PENTRU TINE
Pentru a deveni clientul nostru sau pentru informații suplimentare referitoare la procesul de schimbare a furnizorului de energie electrică, te invităm să ne contactezi:
- E-mail: contractare.business@hidroelectrica.ro
- CallCenter: 021 9834, 021 9861
- Poștă: B-dul Ion Mihalache, nr. 15-17, Clădirea Tower Center, Et.15. București, sector 1, Cod poștal 011171
- Portalul de contractare: https://client.hidroelectrica.ro/contractare-business
Aplicația mobilă iHidro
- Monitorizarea consumului
- Gestionarea locurilor de consum
- Vizualizarea facturilor
- Transmiterea indexului
Aplicația mobilă iHidro disponibilă pentru sistemele Android și Ios, prin descărcare din Google Play Store sau AppStore sau accesând link https://ihidro.ro/Portal/ din orice browser de internet (versiunea desktop)
Informații utile
⇒ Factura și plata facturii
Ghid explicativ factură – descarcă document
Modalițăti de plată – descarcă document
Cerere pentru restituirea sumelor plătite în plus sau constituite ca avans – descarcă document
⇒ Eșalonare plăți
În situația în care valoarea facturilor depășește posibilitățile de plată, puteți apela la o solicitare de eșalonare. Descarcă cererea pentru eșalonare plăți și transmite-o completată și semnată la adresa de email: esalonari.noncasnici@hidroelectrica.ro sau prin poștă la adresa: București, sector 1, bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Tower Center, Et.15
Cerere de plată eșalonată – descarcă document
⇒ Plafonare preț
Descarcă formularele necesare pentru solicitarea de plafonare preț energie și transmite-le completate și semnate la adresa de e-mail: plafonare@hidroelectrica.ro
Solicitare și Declarație pe proprie răspundere pentru a beneficia de plafonare – descarcă document
⇒ Solicitări și reclamații
Pentru înregistrarea unei solicitări de ofertă, de modificare a unui contract, sesizare, contestație sau a altui tip de solicitare/ reclamație/ plângere referitoare la activitatea de furnizare energie electrică, punem la dispoziție următoarele modalități:
- E-mail: contractare.business@hidroelectrica.ro
- CallCenter: 021 9834, 021 9861
- Centrele de relații cu clienții: PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
IMPORTANT !
Stimați clienți,
Vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 10 iunie 2025, programul de lucru cu publicul al Centrului de Relații cu Clienții SEBEȘ va suferi modificări.
Noul program este următorul:
📅 Luni – Joi
🕐 13:00 – 15:00
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm de întregul nostru sprijin.
În vederea gestionării corecte a solicitării dumneavoastră, vă rugăm să completați cu atenție și responsabilitate Formularul de solicitare, datele completate în cadrul acestuia urmând a fi utilizate în vederea identificării situației semnalate și a soluționării acesteia.
Consultați GHID ÎNREGISTRARE SOLICITĂRI pentru detalii și sfaturi utile.
Formular de solicitare/plângere – descarcă document
Întrebări frecvente referitoare la oferta concurențială și serviciile de furnizare de energie electrică
- Informații generale
- Contractare
- Facturare
- Relația cu operatorii de distribuție
Procesul de schimbare a furnizorului
Conform legislației în vigoare, in calitate de client final, aveți dreptul de a schimba furnizorul de energie electrică, acesta fiind un proces simplu, gratuit deci nu presupune plata niciunei taxe din partea clientului, și nu implică modificări de ordin tehnic, indiferent de furnizorul de energie electrică ales de dumneavoastră. Platforma online destinată schimbării de către clientul final a furnizorului de energie electrică/gaze naturale și contractării furnizării de energie electrică/gaze naturale se găsește accesând următorul link: https://posf.ro/. Pentru informații referitoare la ofertele-tip de furnizare a energiei electrice și pentru a efectua o analiză comparativă a ofertelor-tip de furnizare a energiei electrice existente pe piață, vă invităm să accesați aplicația web „Comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice”, administrată de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei, disponibilă atât pe pagina de internet www.anre.ro, cât și pe pagina dedicată platformei online de schimbare a furnizorului, www.posf.ro.
Eficiență energetică
Conceptul de eficiență energetică este definit în cadrul Legii nr. 121/2014. În situația în care doriți informații detaliate privind acțiunile care vizează eficiența energetică, vă invităm să accesați https://energie.gov.ro/eficienta-energetica.
Noțiuni Legislative
- Măsurile aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 ianuarie 2023 - 31 martie 2025
- Informații pentru prosumatorii persoane fizice și juridice care dețin unități de producere a energiei electrice cu o putere electrică de cel mult 400 kW pe loc de consum
- OUG nr. 6/2025