Client Business

Avand in vedere masurile luate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta raportate la evolutia raspandirii infectiilor cu COVID -19 pe teritorul Romaniei, incepand cu data de 11.03.2020, conducerea S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. a luat hotararea de a suspenda toate activitatile care implica relatia cu publicul, inclusiv audiente, intalniri de lucru, sedinte si/sau organizarea de evenimente, pana la sfarsitul starii de alerta.

Comunicarea va fi efectuata exclusiv prin intermediul e-mailului la adresele: contractare@hidroelectrica.rofurnizare@hidroelectrica.rofacturare@hidroelectrica.ro si prin telefon la urmatoarele numere: 021 9834, 021 9861.

 

Oferta pentru business:

Business verde – 0,295 lei/KWh energia activă

Reduceți amprenta de carbon a business-ului trecând la energie electrică din surse regenerabile, la un preț competitiv și fix.

Stai liniștit privitor la schimbările de prețuri pentru întregul an.

  • 100% energie verde
  • Prețul energiei electrice active este fix pe o perioadă de 1 an
  • Furnizăm energie electrică in orice locație din România
  • Nu introducem tarife ascunse in contractul de furnizare

 

 


Pasi de urmat pentru a schimba furnizorul de energie electrica dupa acceptarea ofertei:

Pasul 1

Pentru schimbarea furnizorului unui loc de consum, clientul final are dreptul de a denunta unilateral contractul de furnizare, cu respectarea conditiilor contractuale si cu obligatia de a transmite furnizorului de energie electrica si operatorului de retea o notificare in acest sens prin intermediului noului furnizor pe care-l imputerniceste prin notificarea completata in conformitate cu prevederile Ordinului 234/2019.

Clientul final are obligatia de a transmite furnizorului nou cel putin urmatoarele documente:

  • Cererea de incheiere a contractului de furnizare, completata in totalitate;
  • Copia certificatului unic de inregistrare sau a certificatului de inregistrare fiscala;
  • Copia actului de identitate al solicitantului/a persoanei imputernicite sa semneze contractul;
  • Copia tuturor paginilor a ultimei (penultimei) facturi de energie electrica;
  • Copia actului care atesta dreptul de folosinta asupra locurilor de consum din cerere.

Pasul 2

Dupa verificarea documentelor, Hidroelectrica transmite catre client contractul completat. Clientul va transmite contractul semnat catre Hidroelectrica prin email: contractare@hidroelectrica.ro sau prin posta la adresa: Bucuresti, sector 1, bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Tower Center, Et.15.

Model - Contract cadru furnizare energie electrica la clientii finali

Anexa cantitatilor estimat a fi consumate pe durata contractului

Termeni si conditii de afaceri cu clientii

Pasul 3

Odata cu primirea contractului de furnizare contrasemnat de Hidroelectrica, clientul va primi si NOTIFICAREA privind schimbarea furnizorului de energie electrica, prin care va imputernici Hidroelectrica sa informeze vechiul furnizor de energie cu privire la inceperea procesului de schimbare a furnizorului. Clientul va transmite NOTIFICAREA semnata catre Hidroelectrica la adresa de email: contractare@hidroelectrica.ro

Model NOTIFICARE privind schimbarea furnizorului de energie electrica

*

Alegerea unui nou furnizor de energie electrica nu presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica, nu necesita nicio modificare a instalatiei electrice si nu presupune niciun cost!

Pentru a beneficia de informatii suplimentare referitoare  la procesul de  schimbare a furnizorului de energie electrica, precum si pentru transmiterea cererilor de incheiere a contractelor de furnizare enegie electrica, va stam la dispozitie la adresa de e-mail contractare@hidroelectrica.ro si la numerele de telefon 021 9834, 021 9861.

Abonati-va la newsletter