S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. organizează la sediul S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A., Bd. Ion Mihalache nr. 15-17, etaj 10-15, sector 1 Bucuresti, în data de 28.04.2025, ora 10:00, interviu cu recrutare internă și externă pentru ocuparea pe perioada determinată de 6 luni, a postului de inginer la Serviciul Managementul Activelor de Productie - Executiv Hidroelectrica S.A.
Responsabilitatile principale pentru ocuparea postului de inginer la Serviciul Managementul Activelor de Productie - Executiv Hidroelectrica S.A., sunt:
- Participarea la implementarea strategiei societăţii privind managementul activelor de producere a energiei electrice, a conceptelor de management al activelor care va permite minimizarea costului total cu proiectarea, achiziţia, exploatarea, întreţinerea și înlocuirea activelor pe durata de viaţă a acestora concomitent cu atingerea performanţelor dorite pentru extinderea duratei de viață a activelor și optimizarea costurilor;
- Participă la derularea etapelor necesare pentru implementarea soluţiilor tehnologice moderne predictive și modele de monitorizare existente pe piaţă în domeniul producerii de energie electrică, dar și în întreținere preventivă și predictivă pentru toate activele din hidrocentrale în vederea rezolvării problemelor identificate, precum și optimizării utilizării, întreținerii și modernizării funcționării acestora, pentru a anticipa problemele și a reduce costurile de întreținere;
- Participă la colectarea, analizarea și interpretarea datelor legate de performanța activelor de producție (turbine, generatoare, baraje etc.) necesare implementării soluțiilor de asset management optime pentru Hidroelectrica;
- Participă la elaborarea de rapoarte periodice privind stadiul de implementare a proiectelor, precum și starea activelor, utilizând datele colectate din sistemele SCADA, IoT, SAP, alte soluții sau alte surse relevante.
- Implementează și utilizează instrumentele software de colectare și analiză a datelor pentru a îmbunătăți eficiența proceselor de management al activelor;
- Asigură suport în identificarea, implementarea și monitorizarea sistemelor de management al activelor (AMS - Asset Management Systems);
- Implementează politicile și procedurile de management al activelor;
- Participă la realizarea tuturor activitatilor specifice serviciului incluse in ROF in baza solicitarilor primite de la seful de serviciu;
- Atunci cand este nominalizat prin decizie de către Conducerea Hidroelectrica in rolul de Proprietar de Proiect/Program sau Manager Proiect/Program sau Membru in echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program in cadrul unui proiect/program, indeplineste toate atributiile /responsabilitatile specifice rolului, incluse in “M02.101 F1 Regulament privind gestionarea proiectelor & programelor in Hidroelectrica”.
Condițiile de participare obligatorii și de dorit la interviul pentru ocuparea unui post de inginer la Serviciul Managementul Activelor de Productie - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
Condiţii obligatorii:
- Studii superioare tehnice cu diplomă de licență in profilul energetic: hidroenergetică, centrale hidroelectrice;
- Finalizarea unui program de internship in care s-a dobandit experiență în dezvoltarea de proiecte energetice și/sau suport;
- Cunoașterea pieței de energie și a reglementărilor în domeniul energiei electrice;
- Cunoașterea domeniului energetic, a capacităților de producție și a reglementărilor specifice;
- Cunoașterea modului de funcționare a amenajărilor hidroenergetice;
- Cunoașterea modului de derulare a activității de producere, precum și de întreținere a activelor de producție ale unei companii din domeniul energetic și capacitatea de a implementa soluții moderne pentru eficientizarea acesteia;
- Cunoștințe privind implementarea și administrarea soluțiilor IT&C ca suport pentru derularea optimă a activității companiei;
- Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Ms Office, Access, Outlook etc.);
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Îndeplinește condițiile prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica în vigoare (www.hidroelectrica.ro - Despre noi / Guvernanta corporativa) - declarație conform Codului Etic Hidroelectrica în vigoare.
Condiții de dorit:
- Master/Studii postuniversitare în domeniul energetic;
- Certificat/Diploma de specializare în Asset Management;
- Experiență în utilizarea software-urilor specializate sau generale și în implementarea de soluții de IT pentru desfășurarea/ optimizarea activității unei companii.
DOCUMENTELE NECESARE INSCRIERII LA INTERVIU:
- Fişă de înscriere
- Copie legalizată a diplomei care atestă calificarea necesară pentru post
- Copia CI
- Copie după carnetul de muncă și /sau adeverințele care atestă vechimea în muncă/ extras din REVISAL
- CV (de preferat în format Europass) – va conţine inclusiv numele şi date de contact pentru cel puţin 2 persoane ce pot oferi referinţe profesionale despre candidat
- Adeverință de la medicul de familie din care să rezulte starea de sănătate
- Declarația privind cerințele prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica, în vigoare
DERULAREA INTERVIULUI:
Interviul pentru ocuparea postului de inginer va avea o pondere de 100 % din nota finală, pentru angajarea pe durata determinata.
Nota minimă pentru angajare în funcţia de inginer este 8,00.
Rezultatele interviului vor fi comunicate pe site-ul societatii, pe intranet-ul societatii, prin e-mail sau telefonic, în data de 29.04.2025.
Oferta de angajare propusa concurentului declarat admis la interviu are ca termen de acceptare 10 zile calendaristice, în caz contrar va fi înştiinţat următorul clasat în ordinea rezultatelor și opțiunilor exprimate; dacă acesta nu indeplinește baremul, postul va intra intr-un nou proces de recrutare.
Calenderarul desfășurării procesului de recrutare este următorul:
Nr. crt. |
Denumire document/proba din cadrul procesului de recrutare |
TERMEN/DATA |
1. |
Anunțul privind scoaterea la interviu a postului care urmează a se vacanta (formular - S05.120/F2) |
Afișat în ziua înregistrării anunțului 14.04.2025
|
2. |
Depunere fise de inscriere la interviu |
Cel târziu cu 2 zile lucrătoare înainte de data desfășurării interviului |
3. |
Interviu – contract individual de munca pe perioada determinata |
Minim 5 zile lucratoare de la data înregistrării anunțului - 28.04.2005 |
4. |
Publicarea rezultatelor pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie, dupa caz. |
In ziua lucrătoare următoare desfășurării interviului- - 29.04.2025
|
5. |
Contestatii |
In termen de o (1) zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor de la pct 4. |
6. |
Publicarea rezultatelor dupa solutionare constestatii la avizierul / pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie, dupa caz. |
In termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii contestatiei - 06.05.2025 |
7. |
Transmiterea ofertei de angajare propuse concurentului declarat admis |
Dupa data rezultatelor de la pct. 4 sau pct. 6, dupa caz – 10 zile lucratoare |
8. |
Competenta de anulare/ suspendare a concursului/ examenului, dupa caz este a Directoratului. |
Motivat, cu cel mult 2 zile lucratoare inainte de prima proba |
MODALITĂȚILE DE INSCRIERE LA INTERVIU:
Documentele necesare înscrierii la interviu se vor depune până în data de 24.04.2025, ora 12:00, la sediul central al S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. - Departament Resurse Umane - Serviciul Dezvoltare Organizațională.
Relații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 021/303.25.81.