S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. organizează la sediul S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A., Bd. Ion Mihalache nr. 15-17, etaj 10-15, sector 1 Bucuresti, concurs cu recrutare interna si externa pentru ocuparea urmatoarelor 6 posturi:
- în data de 29.04.2025, ora 10:00 - 1 post de sef serviciu, 1 post de administrator retea de calculatoare si 1 post de analist programator la Serviciul Strategie Digitala - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A.;
- în data de 30.04.2025, ora 10:00, urmatoarele posturi: 3 posturi de inginer de sistem - Serviciul Strategie Digitala - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A.
(1 post cu loc de munca la Sucursala Wind si 2 posturi cu loc de munca la Executiv)
Responsabilitatile principale pentru ocuparea postului de 1 post de sef serviciu - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
- Coordonarea echipei tehnice și delegarea sarcinilor conform competențelor membrilor echipei.
- Supervizarea activităților de mentenanță și suport tehnic;
- Stabilirea obiectivelor individuale și de echipă, monitorizarea progresului și evaluarea performanțelor;
- Coordonarea proiectelor de implementare și modernizare a sistemelor informatice;
- Verificarea actualizării sistemelor de securitate și protecție a datelor;
- Monitorizarea și asigurarea securității infrastructurii IT;
- Coordonarea achizițiilor de echipamente, software și servicii IT;
- Monitorizarea și administrarea rețelelor și sistemelor informatice;
- Verificarea rezolvarii problemelor tehnice complexe și urmarirea timpilor de răspuns la incidente;
- Asigurarea unei bune comunicări între echipele implicate și monitorizarea progresului fiecărui proiect;
- Colaborarea strânsă cu alte departamente (ex. Financiar, HR, Vânzări) pentru a identifica și a răspunde nevoilor tehnologice specifice fiecărui departament;
- Coordonarea relațiilor cu furnizorii de soluții software și hardware, precum și cu consultanți externi;
- Coordonarea echipei pentru a preveni și a rezolva orice întreruperi neplanificate ale activității IT;
- Identificarea nevoilor de formare și dezvoltare profesională ale echipei IT;
- Coordonarea procesului de evaluare a performanței sistemelor și aplicațiilor informatice;
- Verificarea implementarii soluțiilor de optimizare a performanței și eficienței infrastructurii IT;
- Distribuirea sarcinilor și proiectelor între membrii echipei în funcție de competențele fiecăruia.
- Stabilirea unor priorități clare pentru fiecare sarcină și monitorizarea progresului.
- Crearea de planuri de lucru săptămânale/lunare și urmărirea respectării termenelor stabilite.
- Gestionarea echipei de suport tehnic pentru a asigura rezolvarea rapidă a incidentelor IT raportate de utilizatori.
- Monitorizarea eficienței echipei de suport prin indicatori de performanță (ex. timpul de răspuns, numărul de probleme rezolvate).
- Asigurarea unei bune colaborări între membrii serviciului.
- Identificarea și evaluarea noilor tehnologii care ar putea îmbunătăți operațiunile organizației (ex. inteligență artificială, cloud computing, automatizare).
- Implementarea unor programe de retenție a personalului pentru a minimiza fluctuația și a asigura continuitatea cunoștințelor în departament.
- Implementarea recomandărilor rezultate din audituri pentru îmbunătățirea controlului asupra activităților IT și pentru reducerea riscurilor.
- Gestionarea echipei pentru a asigura rezolvarea rapidă a incidentelor IT raportate de utilizatori.
- Monitorizarea eficienței echipei prin indicatori de performanță (ex. timpul de răspuns, numărul de probleme rezolvate).
- Asigurarea unei implementări fără probleme prin coordonarea echipelor implicate și monitorizarea rezultatelor.
- Pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile echipelor, progresul proiectelor și eventualele riscuri sau probleme întâlnite.
- Coordonarea achizițiilor și gestionarea licențelor software pentru a asigura conformitatea cu reglementările de utilizare.
- Coordonarea echipelor responsabile de gestionarea infrastructurii de comunicații, inclusiv rețele LAN, WAN, VPN, VoIP și soluții de videoconferință.
- Suport in faza pre şi post-implementare a sistemului SAP si a softwareului de business;
- Suport tehnic in relatia Departamentului Furnizare cu implementatorii si colaboratorii pentru software de business etc.
- Gestionarea contractelor cu furnizorii implicati in activitatea Serviciului.
- Administrarea drepturilor de utilizator în AD, SAP, ShareFolder, SharePoint, etc..
- Gestionarea proceselor de mentenanta preventiva, corectiva si adaptiva ale sistemului SAP dupa implementare;
- Gestionarea resurselor informatice din cadrul Hidroelectrica Executiv precum si achizitia de echipamente IT necesare in activitatea Hidroelectrica precum: laptop, desktopuri, imprimante si multifunctionale, echipamente auxiliare, tablete, telefoane etc.;
- Propunerea, crearea si actualizarea arhitecturii sistemelor informatice de business (ERP, MIS, OMS, etc.);
- Propune și urmarește implementarea strategiilor în infrastructura IT.
- Participarea in echipe de lucru comune cu personal lT&C din zona executiv si sucursale pentru proiecte din zona de software, atunci cand este necesar, pentru aplicatii software dedicate, intretinere, proiectare, mentenanta, change request, incidente, cat si pentru zona ERP, OMS, MIS;
- Managementul activitatii de Help Desk, incidente, CR - change request – CMO impreuna cu celelalte Servicii din cadrul Departamentului cu ajutorul personalui specializat, si/sau cu firme furnizoare de servicii IT&C partenere, in mod intern si contractual;
- Actualizarea si verificarea informatilor din AD necesare in raport cu Portal SharePoint HE si nu numai;
- Coordonarea echipelor de implementare a proiectelor destinate sistemelor ERP/SAP si gestionarea executiei acestora;
- Preluarea solicitarilor utilizatorilor din Hidroelectrica Executiv: Tichete Helpdesk, Solicitare acces Lyncpool, solicitare sau actualizare echipament IT sau de comunicatii, imprimante etc.;
- Asigurarea helpdesk-ului de Nivel 1 la Executiv, care este unicul punct de contact unde utilizatorii pot și trebuie sa raporteze toate problemele IT&C;
- Asigurarea actualizarii sistemelor de tip desktop, laptop, a sistemelor de operare instalate, a aplicațiilor de tip office, utilitare, protecție antivirus, etc.
- Propune poziții specifice Departamentului în PAAS si planul de dotări.
- Propune și urmarește implementarea strategiilor în infrastructura IT.
- Propune planul de continuitate al Serviciului.
- Propune proiecte de digitalizare, comunicații voce-date, sisteme securitate, infrastructură etc.
- Asigurarea funcționarii (întreținere, actualizare și asistență tehnică) aplicațiilor informatice.
- Elaborarea de instructiuni specifice, analize tehnice, pentru CTE-uri, intocmirea de referate tehnice de specialitate;
- Participarea la analize tehnice, CTE-uri și intocmirea referatele tehnice de specialitate specifice Serviciului;
- Întocmește sau actualizeaza, după caz, procedurile din subgrupa S07;
- Execută și alte sarcini și dispoziții din domeniul de activitate al serviciului la solicitarea managerului de departament.
- Atunci cand este nominalizat prin decizie de către conducerea Hidroelectrica în rolul de Proprietar de Proiect/Program sau Manager Proiect/ Program sau Membru în echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program în cadrul unui proiect/program, îndeplineşte toate atribuţiile/ responsabilităţile specifice rolului, incluse in Regulamentele interne ale Hidroelectrica.
Condițiile de participare obligatorii și de dorit la concursul pentru ocuparea unui post de sef serviciu - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
Condiţii obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examenul de licență, profil/ specializare:informatică, calculatoare, automatică, electronică/telecomunicatii si tehnologia - informatiei, cibernetică, matematica informatica, energetică;
- Experienta de minim 5 ani în posturi cu studii superioare, în domeniul IT;
- Cunoștințe enterprise de management și administrare a arhitecturilor, sistemelor informatice de business;
- Cunoștințe de administrare a sistemelor de operare Microsoft Windows 10 , Windows 11, la nivel enterprise;
- Cunoștințe enterprise de configurare și administrare Microsoft 365, Microsoft Windows Server 2016, 2019, 2022 și a rolurilor de Active Directory, DNS, File Server, DHCP, Printer Server etc și a mediilor de virtualizare;
- Cunoștințe la nivel enterprise a soluțiilor de backup și arhivare inclusiv echipamentele conexe;
- Cunoștințe avansate de proiectare, analiză, dezvoltare componente noi pentru aplicații și/sau modificare componente ale aplicațiilor existente;
- Cunoașterea legislației in vigoare privind domeniul de activitate;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel B1;
- Îndeplinește condițiile prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica în vigoare (www.hidroelectrica.ro - Despre noi/ Guvernanta corporativa) - declarație conform Codului Etic Hidroelectrica în vigoare.
Condiții de dorit:
- Studii postuniversitare de specialitate, masterat de specialitate;
- Experienta in organizarea și rezolvarea proiectelor din domeniul de activitate IT&C; Analiza de sistem si de business;
- Experiență în analiza și proiectarea unor aplicații complexe;
- Orice certificare in domeniul IT sau in procese de business;
- Cunoasterea legislatiei în domeniul achizitilor publice;
- Certificări internaționale pentru tehnologii informatice ITIL V3 Foundation;
- Certificari: CISSP, RHCE, PMP, Microsoft MCSE/MCSD, Cisco CCNP, Checkpoint CCSE, VMware VCP, Oracle DBA;
- Cursuri de perfecționare în domeniul de activitate;
- Experienţă în realizarea şi configurarea reţelelor de calculatoare şi comunicaţii;
- Experienţă in analiza şi programarea unor aplicaţii complexe;
- Cunostinte legislative in domeniul achizitiilor publice;
- Experienţă în organizarea şi derularea proiectelor;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
Responsabilitatile principale pentru ocuparea postului de administrator retea de calculatoare - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
- Monitorizarea și administrarea rețelelor și sistemelor informatice;
- Rezolvarea problemelor tehnice complexe și garantarea unui timp de răspuns adecvat la incidente;
- Asigurarea suportului tehnic pentru toate departamentele organizației;
- Implementarea soluțiilor de optimizare a performanței și eficienței infrastructurii IT;
- Monitorizarea utilizării software-ului în cadrul organizației pentru a preveni utilizarea neautorizată sau expirarea licențelor;
- Suport in faza pre şi post-implementare a sistemului SAP si a softwareului de business;
- Comunicarea eficienta cu specialistii implicati in implementarea si administrarea Sistemului SAP existent la nivelul intregii companii;
- Suport tehnic in relatia Departamentului Furnizare cu implementatorii si colaboratorii pentru software de business etc.;
- Gestionarea contractelor cu furnizorii implicați în activitatea Serviciului;
- Administrarea drepturilor de utilizator în AD, SAP, ShareFolder, SharePoint, etc.;
- Gestionarea proceselor de mentenanta preventivă, corectivă si adaptivă ale sistemului SAP după implementare;
- Gestionarea resurselor informatice din cadrul Hidroelectrica Executiv precum si achizitia de echipamente IT necesare in activitatea Hidroelectrica precum: laptop, desktopuri, imprimante si multifunctionale, echipamente auxiliare, tablete, telefoane etc.;
- Analiza documentațiilor, cu propuneri de modifcări și completări asupra lor, dacă este cazul;
- Propunerea, crearea si actualizarea arhitecturii sistemelor informatice de business (ERP, MIS, OMS, etc.);
- Propune și urmărește implementarea strategiilor în infrastructura IT;
- Participarea in echipe de lucru comune cu personal lT&C din zona executiv si sucursale pentru proiecte din zona de software, atunci cand este necesar, pentru aplicatii software dedicate, intretinere, proiectare, mentenanta, change request, incidente, cat si pentru zona ERP, OMS, MIS;
- Managementul activitatii de Help Desk, incidente, CR - change request – CMO impreuna cu celelalte Servicii din cadrul Departamentului cu ajutorul personalui specializat, si/sau cu firme furnizoare de servicii IT&C partenere, in mod intern si contractual;
- Actualizarea si verificarea informatilor din AD necesare in raport cu Portal SharePoint HE si nu numai;
- Coordonarea echipelor de implementare a proiectelor destinate sistemelor ERP/SAP si gestionarea executiei acestora;
- Preluarea solicitarilor utilizatorilor din Hidroelectrica Executiv: Tichete Helpdesk, Solicitare acces Lyncpool, solicitare sau actualizare echipament IT sau de comunicatii, imprimante etc.;
- Asigurarea helpdesk-ului de Nivel 1 la Executiv, care este unicul punct de contact unde utilizatorii pot și trebuie sa raporteze toate problemele IT&C;
- Asigurarea actualizarii sistemelor de tip desktop, laptop, a sistemelor de operare instalate, a aplicațiilor de tip office, utilitare, protecție antivirus, etc.;
- Propune proiecte de digitalizare, comunicații voce-date, sisteme securitate, infrastructură etc.;
- Asigurarea funcționarii (întreținere, actualizare și asistență tehnică) aplicațiilor informatice.
- Elaborarea de instructiuni specifice, analize tehnice, pentru CTE-uri, intocmirea de referate tehnice de specialitate;
- Participarea la analize tehnice, CTE-uri și intocmirea referatele tehnice de specialitate specifice Serviciului;
- Întocmește sau actualizeaza, după caz, procedurile din subgrupa S07;
- Atunci cand este nominalizat prin decizie de către conducerea Hidroelectrica în rolul de Proprietar de Proiect/Program sau Manager Proiect/ Program sau Membru în echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program în cadrul unui proiect/program, îndeplineşte toate atribuţiile/ responsabilităţile specifice rolului, incluse in Regulamentele interne ale Hidroelectrica.
Condițiile de participare obligatorii și de dorit la concursul pentru ocuparea postului de administrator retea de calculatoare - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
Condiţii obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examenul de licență; profil/ specializare: informatică, calculatoare, automatică, electronică/telecomunicatii si tehnologia informatiei, cibernetică, matematica informatica, energetică;
- Experienta de minim 2 ani în posturi cu studii superioare, în domeniul IT;
- Cunoștințe de bază LAN/WAN;
- Cunoștințe de instalarea, configurarea și administrarea sistemului de operare Microsoft Windows 10 , Windows 11, Linux;
- Cunoștințe de instalare, configurare și administrare Microsoft 365, Microsoft Windows Server 2016, 2019, 2022 și a rolurilor de Active Directory, DNS, File Server, Printing Server, etc;
- Cunoștințe de proiectare, analiză, dezvoltare componente noi pentru aplicații și/sau modificare componente ale aplicațiilor existente;
- Cunoştinţe de configurare şi depanare a infrastructurilor hardware specifice centrelor de date(arhitecturi de tip server, sisteme de stocare a datelor, arhitecturi redundante de tip cluster, sisteme de backup şi arhivare);
- Cunoştinţe privind administrarea sistemului de mesagerie electronica;
- Cunoașterea legislației in vigoare privind domeniul de activitate;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel B1.Îndeplinește condițiile prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica în vigoare (www.hidroelectrica.ro - Despre noi/ Guvernanta corporativa) - declarație conform Codului Etic Hidroelectrica în vigoare.
Condiții de dorit:
- Studii postuniversitate de specialitate, masterat de specialitate;
- Cursuri de perfectionare in domeniul de activitate;- Certificari: Microsoft, Cisco, Checkpoint, Fortinet, etc.
- Experienţă în realizarea şi configurarea reţelelor de calculatoare şi comunicaţii;
- Experienţă in analiza şi programarea unor aplicaţii complexe;
- Experienta în administrarea unui datacenter;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
Responsabilitatile principale pentru ocuparea celor 3 posturi de inginer de sistem - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. (1 post cu loc de munca la Sucursala Wind si 2 posturi cu loc de munca la Executiv) sunt:
- Monitorizarea și administrarea rețelelor și sistemelor informatice;
- Rezolvarea problemelor tehnice complexe și garantarea unui timp de răspuns adecvat la incidente;
- Asigurarea suportului tehnic pentru toate departamentele organizației;
- Implementarea soluțiilor de optimizare a performanței și eficienței infrastructurii IT;
- Monitorizarea utilizării software-ului în cadrul organizației pentru a preveni utilizarea neautorizată sau expirarea licențelor;
- Suport in faza pre şi post-implementare a sistemului SAP si a softwareului de business;
- Comunicarea eficienta cu specialistii implicati in implementarea si administrarea Sistemului SAP existent la nivelul intregii companii;
- Suport tehnic in relatia Departamentului Furnizare cu implementatorii si colaboratorii pentru software de business etc.;
- Gestionarea contractelor cu furnizorii implicati in activitatea Serviciului;
- Administrarea drepturilor de utilizator în AD, SAP, ShareFolder, SharePoint, etc.;
- Gestionarea proceselor de mentenanta preventiva, corectiva si adaptiva ale sistemului SAP dupa implementare;
- Gestionarea resurselor informatice din cadrul Hidroelectrica Executiv precum si achizitia de echipamente IT necesare in activitatea Hidroelectrica precum: laptop, desktopuri, imprimante si multifunctionale, echipamente auxiliare, tablete, telefoane etc.;
- Analiza documentatiilor, cu propuneri de modifcari si completari asupra lor, daca este cazul;
- Propunerea, crearea si actualizarea arhitecturii sistemelor informatice de business (ERP, MIS, OMS, etc.);
- Propune și urmarește implementarea strategiilor în infrastructura IT;
- Participarea in echipe de lucru comune cu personal lT&C din zona executiv si sucursale pentru proiecte din zona de software, atunci cand este necesar, pentru aplicatii software dedicate, intretinere, proiectare, mentenanta, change request, incidente, cat si pentru zona ERP, OMS, MIS;
- Managementul activitatii de Help Desk, incidente, CR - change request – CMO impreuna cu celelalte Servicii din cadrul Departamentului cu ajutorul personalui specializat, si/sau cu firme furnizoare de servicii IT&C partenere, in mod intern si contractual;
- Actualizarea si verificarea informatilor din AD necesare in raport cu Portal SharePoint HE si nu numai;
- Preluarea solicitarilor utilizatorilor din Hidroelectrica Executiv: Tichete Helpdesk, Solicitare acces Lyncpool, solicitare sau actualizare echipament IT sau de comunicatii, imprimante etc.;
- Asigurarea helpdesk-ului de Nivel 1 la Executiv, care este unicul punct de contact unde utilizatorii pot și trebuie sa raporteze toate problemele IT&C;
- Asigurarea actualizarii sistemelor de tip desktop, laptop, a sistemelor de operare instalate, a aplicațiilor de tip office, utilitare, protecție antivirus, etc;
- Propune proiecte de digitalizare, comunicații voce-date, sisteme securitate, infrastructură etc;
- Asigurarea funcționarii (întreținere, actualizare și asistență tehnică) aplicațiilor informatice;
- Elaborarea de instructiuni specifice, analize tehnice, pentru CTE-uri, intocmirea de referate tehnice de specialitate;
- Participarea la analize tehnice, CTE-uri și intocmirea referatele tehnice de specialitate specifice Serviciului;
- Întocmește sau actualizeaza, după caz, procedurile din subgrupa S07.
- Execută si alte sarcini și dispoziții din domeniul de activitate al serviciului la solicitarea managerului de departament sau a șefului de serviciu.
- Atunci cand este nominalizat prin decizie de către conducerea Hidroelectrica în rolul de Proprietar de Proiect/Program sau Manager Proiect/ Program sau Membru în echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program în cadrul unui proiect/program, îndeplineşte toate atribuţiile/ responsabilităţile specifice rolului, incluse in Regulamentele interne ale Hidroelectrica.
Condițiile de participare obligatorii și de dorit la concursul pentru ocuparea celor 3 posturi de inginer de sistem - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. (1 post cu loc de munca la Sucursala Wind si 2 posturi cu loc de munca la Executiv sunt:
Condiţii obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examenul de licență; profil/ specializare:informatică, calculatoare, automatică, electronică/telecomunicatii si tehnologia informatiei, cibernetică, matematica informatica, energetică.
- Experienta de minim 2 ani în posturi cu studii superioare, în domeniul IT;
- Cunoștințe de bază LAN/WAN;
- Cunoștințe de instalarea, configurarea și administrarea sistemului de operare Microsoft Windows 10 , Windows 11, Linux;
- Cunoștințe de instalare, configurare și administrare Microsoft 365, Microsoft Windows Server 2016, 2019, 2022 și a rolurilor de Active Directory, DNS, File Server, Printing Server, etc;
- Cunoștințe de proiectare, analiză, dezvoltare componente noi pentru aplicații și/sau modificare componente ale aplicațiilor existente;
- Cunoştinţe de configurare şi depanare a infrastructurilor hardware specifice centrelor de date(arhitecturi de tip server, sisteme de stocare a datelor, arhitecturi redundante de tip cluster, sisteme de backup şi arhivare);
- Cunoştinţe privind administrarea sistemului de mesagerie electronica;
- Cunoașterea legislației in vigoare privind domeniul de activitate;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel B1.
Condiții de dorit:
- Studii postuniversitate de specialitate, masterat de specialitate;
- Cursuri de perfectionare in domeniul de activitate;- Certificari: Microsoft, Cisco, Checkpoint, Fortinet, etc.
- Experienţă în realizarea şi configurarea reţelelor de calculatoare şi comunicaţii;
- Experienţă in analiza şi programarea unor aplicaţii complexe;
- Experienta în administrarea unui data center;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
Responsabilitatile principale pentru ocuparea postului de analist programator - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
- Suport in faza pre şi post-implementare a sistemului SAP si a softwareului de business;
- Comunicarea eficienta cu specialistii implicati in implementarea si administrarea Sistemului SAP existent la nivelul intregii companii;
- Suport tehnic in relatia Departamentului Furnizare cu implementatorii si colaboratorii pentru software de business etc.
- Gestionarea contractelor cu furnizorii implicati in activitatea Serviciului.
- Administrarea drepturilor de utilizator în AD, SAP, ShareFolder, SharePoint, etc..
- Gestionarea proceselor de mentenanta preventiva, corectiva si adaptiva ale sistemului SAP dupa implementare;
- Gestionarea resurselor informatice din cadrul Hidroelectrica Executiv precum si achizitia de echipamente IT necesare in activitatea Hidroelectrica precum: laptop, desktopuri, imprimante si multifunctionale, echipamente auxiliare, tablete, telefoane etc.;
- Propunerea, crearea si actualizarea arhitecturii sistemelor informatice de business (ERP, MIS, OMS, etc.);
- Propune și urmarește implementarea strategiilor în infrastructura IT.
- Participarea in echipe de lucru comune cu personal lT&C din zona executiv si sucursale pentru proiecte din zona de software, atunci cand este necesar, pentru aplicatii software dedicate, intretinere, proiectare, mentenanta, change request, incidente, cat si pentru zona ERP, OMS, MIS;
- Managementul activitatii de Help Desk, incidente, CR - change request – CMO impreuna cu celelalte Servicii din cadrul Departamentului cu ajutorul personalui specializat, si/sau cu firme furnizoare de servicii IT&C partenere, in mod intern si contractual;
- Actualizarea si verificarea informatilor din AD necesare in raport cu Portal SharePoint HE si nu numai;
- Preluarea solicitarilor utilizatorilor din Hidroelectrica Executiv: Tichete Helpdesk, Solicitare acces Lyncpool, solicitare sau actualizare echipament IT sau de comunicatii, imprimante etc.;
- Asigurarea helpdesk-ului de Nivel 1 la Executiv, care este unicul punct de contact unde utilizatorii pot și trebuie sa raporteze toate problemele IT&C;
- Asigurarea actualizarii sistemelor de tip desktop, laptop, a sistemelor de operare instalate, a aplicațiilor de tip office, utilitare, protecție antivirus, etc.
- Asigurarea funcționarii (întreținere, actualizare și asistență tehnică) aplicațiilor informatice.
- Elaborarea de instructiuni specifice, analize tehnice, pentru CTE-uri, intocmirea de referate tehnice de specialitate;
- Participarea la analize tehnice, CTE-uri și intocmirea referatele tehnice de specialitate specifice Serviciului;
- Întocmește sau actualizeaza, după caz, procedurile din subgrupa S07.
- Atunci cand este nominalizat prin decizie de către conducerea Hidroelectrica în rolul de Proprietar de Proiect/Program sau Manager Proiect/ Program sau Membru în echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program în cadrul unui proiect/program, îndeplineşte toate atribuţiile/ responsabilităţile specifice rolului, incluse in Regulamentele interne ale Hidroelectrica.
Condițiile de participare obligatorii și de dorit la concursul pentru ocuparea analist programator - Serviciul Strategie Digitală - Departament Transformare Digitală și Inovare - Executiv Hidroelectrica S.A. sunt:
Condiţii obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examenul de licență; profil/ specializare: informatică, calculatoare, automatică, Informatica economica, electronica/telecomunicatii si tehnologia informatiei, cibernetică, matematica informatica, energetică.
- Experienta minim 2 ani în posturi cu studii superioare, în domeniul IT;
- Cunostințe solide privind procesele de business din companie, administrarea si dezvoltarea aplicațiilor informatice, administrare Active Directory, administrare rețea, depanare hardware si software;
- Cunoașterea modulelor SAP, sistemelor de operare si bazelor de date folosite in sistemele ERP SAP;
- Cunoașterea caracteristicilor tehnice hardware si software ale sistemelor ERP SAP;
- Cunoasterea sistemelor de operare folosite;
- Cunoastrea caracteristicilor echipamentelor din dotare;
- Cunoașterea legislatiei în vigoare privind domeniul de activitate;
- Cunoașterea foarte bună a arhitecturii hardware si a componentelor sistemelor de calcul folosite;
- Cunoașterea foarte bună a sistemelor de operare folosite: Windows 10, Windows 11 Windows Server 2016/2019/2022, Windows Server SQL ;
- Cunoașterea foarte bună a tehnologiilor INTERNET si INTRANET;
- Cunoștințe avansate de limbaje de programare și baze de date;
- Cunoașterea foarte bună a aplicațiilor de tip OFFICE 365;
- Limba engleză nivel B1.
Condiții de dorit:
- Studii postuniversitate de specialitate, masterat de specialitate;
- Cursuri de perfectionare in domeniul de activitate;
- Experienţă în realizarea şi configurarea reţelelor de calculatoare şi comunicaţii;
- Experienţă in utilizarea limbajelor de programare și baze de date;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
DOCUMENTELE NECESARE INSCRIERII LA CONCURS:
- Fişă de înscriere
- Copie legalizată a diplomei care atestă calificarea necesară pentru post
- Copia CI
- Copie după carnetul de muncă și /sau adeverințele care atestă vechimea în muncă/ extras din REVISAL
- CV (de preferat în format Europass) – va conţine inclusiv numele şi date de contact pentru cel puţin 2 persoane ce pot oferi referinţe profesionale despre candidat
- Adeverință de la medicul de familie din care să rezulte starea de sănătate
- Declarația privind cerințele prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica, în vigoare
DERULAREA CONCURSULUI:
Concursul pentru ocuparea postului de sef serviciu constă în:
- Probă scrisă – pondere 70% din nota finală;
- Interviu – pondere 30% din nota finală.
Nota minimă pentru admiterea la interviu este 7,86.
Nota minimă pentru angajare/promovare în funcţia de sef serviciu este 8,50.
Concursul pentru ocuparea posturilor de administrator retea de calculatoare/inginer de sistem/ analist programator constă în:
- Probă scrisă – pondere 70% din nota finală;
- Interviu – pondere 30% din nota finală.
Nota minimă pentru admiterea la interviu este 7,15.
Nota minimă pentru angajare/promovare în funcţia de administrator retea de calculatoare/inginer de sistem/analist programator este 8,00.
Pentru a fi declarat admis un candidat trebuie să obțină minim nota 5 la fiecare din probele susținute.
Rezultatele concursului vor fi comunicate pe site-ul societatii, pe intranet-ul societatii, prin e-mail sau telefonic în data de 05.05.2025.
Ocuparea posturilor se va face în ordinea notelor și a opțiunilor exprimate de candidat.
Oferta de angajare propusa concurentului declarat admis la concurs are ca termen de acceptare 10 zile calendaristice, în caz contrar va fi înștiințat următorul clasat în ordinea rezultatelor și opțiunilor exprimate; dacă acesta nu îndeplinește baremul, postul va intra într-un nou proces de recrutare.
Calenderarul desfasurarii procesului de recrutare este urmatorul:
Nr. crt. |
Denumire document/proba din cadrul procesului de recrutare |
TERMEN/DATA |
1. |
Anunțul privind scoaterea la concurs/interviu/proba practica a postului vacant / care urmează a se vacanta (formular - S05.120/F2) |
Afisat in ziua inregistrarii anuntului 28.03.2025
|
2. |
Depunere fise de inscriere la concurs |
Cel tarziu cu 2 zile lucratoare inainte de data desfasurarii probei scrise |
3. |
I. Proba scrisa - contract individual de munca pe perioada nedeterminata
II. Interviu – contract individual de munca pe perioada nedeterminata |
I. Minim 10 zile lucratoare de la data inregistrarii anuntului - 29.04.2025 : 1 post de sef serviciu, 1 post de administrator retea de calculatoare si 1 post de analist programator - 30.04.2025 - 3 posturi de inginer de sistem II. In acceasi zi sau in urmatoarele 2 zile lucratoare dupa proba scrisa, dupa caz - 29.04.2025 : 1 post de sef serviciu, 1 post de administrator retea de calculatoare si 1 post de analist programator - 30.04.2025 - 3 posturi de inginer de sistem |
4. |
Afisare rezutate partiale dupa proba scrisa la avizierul/sediul societatii |
Imediat dupa finalizare proba scrisa. |
5. |
Publicarea rezultatelor probelor de concurs/examen la avizierul / pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie, dupa caz. |
In ziua lucratoare urmatoare desfasurarii concursului - 05.05.2025 |
6. |
Contestatii |
In termen de o (1) zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor de la pct 5. |
7. |
Publicarea rezultatelor dupa solutionare constestatii pentru probele de concurs/examen la avizierul / pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie, dupa caz. |
In termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii contestatiei - 12.05.2025 |
8. |
Transmiterea ofertei de angajare propuse concurentului declarat admis |
Dupa data rezultatelor de la pct. 5 sau pct. 7, dupa caz – 10 zile lucratoare |
9. |
Competenta de anulare/ suspendare a concursului/ examenului, dupa caz este a Directoratului. |
Motivat, cu cel mult 2 zile lucratoare inainte de prima proba |
MODALITĂȚILE DE INSCRIERE LA CONCURS:
Documentele necesare înscrierii la concurs se vor depune până în data de 25.04.2025 ora 12:00, la sediul central al S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. - Departament Resurse Umane - Serviciul Dezvoltare Organizationala.
Relatii suplimentare se pot obține la telefon 021/303.25.81.