04-12-2024

Anunt interviu cu recrutare interna si externa, pe durată determinata de 1 an - 1 post de manager tehnic sucursala - Sucursala WIND -18.12.2024

S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. organizează la sediul S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A., Bd. Ion Mihalache nr. 15-17, etaj 10-15, sector 1 Bucuresti, în data de 18.12.2024, ora 11:00 interviu, pentru ocuparea pe perioada determinata de 1 an, a postului de manager tehnic sucursala -  Sucursala Wind.

 

Responsabilitati principale pentru ocuparea postului de manager tehnic sucursala -  Sucursala Wind:

- Asigurarea bunei funcționări a centralei electrice eoliene Crucea;

- Exploatarea în condiții de siguranță a instalațiilor aflate în gestiune/gestiune nemijlocită din CEE, Stații electrice în scopul realizării producției de energie electrică programate;

- Asigurarea  funcţionării sigure şi economice a instalatiilor din centralele electrice;

- Administrarea zilnică a activităților de producție energie electrică (executare activități întreținere, identificare și monitorizare stocuri de siguranță și intervenție etc);

- Executarea de activități de întreținere cu formații de întreținere;

- Emiterea cererilor de retragere din exploatare a echipamentelor;

- Organizarea și executarea probelor în vederea calificării CEE pentru STS;

- Elaborarea și actualizarea unor documentații operative necesare pentru producție: SNF (Scheme normale de funcționare), Convenții de exploatare, ITI, Registru operativ de tură, Registru de defecțiuni etc);

- Înregistrarea și analiza a evenimentelor accidentale care au loc în instalatiile de producere și distributie a energiei electrice în conformitate cu NTE 004/05/00;

- Asigurarea masurilor tehnice și organizatorice de securitatea și sănătatea muncii specifice pentru instalațiile și echipamentele aflate în gestiune/gestiune nemijlocită și pentru personalul de exploatare in vederea derulării activității de exploatare;

- Monitorizarea aspectelor potențialelor incidente  de mediu, respectiv  tratarea  lor  conform procedurilor în vigoare;

- Analiza evenimentelor de SSM, de mediu, de SU şi implementarea măsurilor stabilite;

- Primirea controalelor interne şi din partea altor autorităţi/instituţii (ANAR/ABA/SGA/Garda de Mediu/ISU şi pe linie de SSM), participarea la aceste controale;

- Elaborarea PAAP pentru activitatea de exploatare aferentă sucursalei;

- Iniţierea achiziţiilor resurselor necesare exploatării CEE din gestiunea nemijlocită.

- Atunci când este nominalizat prin decizie de către Conducerea Hidroelectrica in rolul de Proprietar de Proiect/ Program sau Manager  Proiect/ Program sau Membru in echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program in cadrul unui proiect/program, îndeplinește toate atribuțiile /responsabilitățile specifice rolului, conform.

 

Condițiile de participare obligatorii si de dorit, la interviul pentru ocuparea unui post de manager tehnic sucursala sunt:

Condiţii obligatorii:

  • Studii superioare tehnice - profil/specializare: energetica, electroenergetica, ingineria sistemelor electroenergetice, energetica industriala, electrotehnica, electromecanica, managementul calitatii sistemelor de energie,  mecanica, masini-unelte, utilaj tehnologic, inginerie electrica si calculatoare, automatizari si calculatoare, masini hidraulice si pneumatice, TCM si altele similare.
  • Minim 5 ani experiență profesională in domeniul energetic;
  • Cunoştinţe privind: procesul tehnologic de producere a energiei electrice în centrale eoliene, activitatea de exploatare, activitatea de comandă operaţională şi management energetic, activitatea de furnizare energie electrică, dezvoltare-retehnologizare si mentenanta a societatii, activitatea de analiza incidentelor;
  • Cunoştinţe privind procesul de evacuare a energiei electrice (staţii electrice);
  • Cunostinte privind: legislaţia în domeniul achiziţiilor publice inclusiv avizarea şi aprobarea documentaţiilor tehnico-economice,  legislaţia investiţiilor;
  • Cunostinte privind instalaţiile, echipamentele, prescripţiile energetice specifice, instrucţiunile furnizorilor de echipamente, instrucţiunile tehnice interne, reglementări contractuale legale;
  • Cunoştinte privind indicatorii tehnico-economici ai S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. şi alte reglementări legale specifice;
  • Cunoştinţe generale privind: managementul societăţii comerciale, contractul colectiv de muncă, legislaţia în domeniul de activitate;
  • Cunoştinte de proceduri de contractare şi derulare contracte;
  • Cunoasterea de PLC (Controller Logic Programabil), retea IT (Tehnologii informatice) si de asamblare de programare;
  • Utilizator experimentat de aplicatii IT (Tehnologii informatice), cum ar fi Microsoft Office, sisteme de Operare&Mentenanta, etc;
  • Cunoasterea limbii engleze (nivel de comunicare si scris).
  • Îndeplinește condițiile prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica în vigoare (www.hidroelectrica.ro - Despre noi/ Guvernanta corporativa) - declarație conform Codului Etic Hidroelectrica în vigoare.

Condiții de dorit:

  • Masterat in domeniul tehnic sau management;
  • Doctorat in  domeniul tehnic, management;
  • Cursuri postuniversitare in domeniul tehnic, management;
  • Cursuri de formare profesionala;
  • Membru al unor asociatii profesionale din domeniul de activitate;
  • 3 ani pe un post de importanta postului ocupat, la o companie nationala sau multinationala;
  • Experienta in proiecte energetice nationale sau internationale.
  • O a doua  limba straina de circulatie internationala (franceza sau germana) la nivel avansat.

 

DOCUMENTE NECESARE INSCRIERII LA INTERVIU:

  • Fişă de înscriere
  • Copie legalizată a diplomei care atestă calificarea necesară pentru post
  • Copia CI
  • Copie după carnetul de muncă și /sau adeverințele care atestă vechimea în muncă/ extras din REVISAL
  • CV (de preferat în format Europass) – va conţine inclusiv numele şi date de contact pentru cel puţin 2 persoane ce pot oferi referinţe profesionale despre candidat
  • Adeverință de la medicul de familie din care să rezulte starea de sănătate
  • Declarația privind cerințele prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica, în vigoare

 

DERULAREA INTERVIULUI:

Interviul pentru ocuparea postului de manager tehnic sucursala va avea o pondere de 100 % din nota finală, pentru angajarea pe durata determinata.

Nota minimă pentru angajare în funcţia de manager tehnic sucursala este 9,00.

Rezultatele interviului vor fi comunicate pe site-ul societatii, pe intranet-ul societatii, prin e-mail sau telefonic, în data de 19.12.2024.

Oferta de angajare propusa concurentului declarat admis la interviu are ca termen de acceptare 10 zile calendaristice, în caz contrar va fi înştiinţat următorul clasat în ordinea rezultatelor și opțiunilor exprimate; dacă acesta nu indeplinește baremul, postul va intra intr-un nou proces de recrutare.

 

Calendarul desfasurarii procesului de recrutare este urmatorul:

Nr. crt.

Denumire document/proba din cadrul procesului de recrutare

TERMEN/DATA

1.            

Anunțul privind scoaterea la interviu a postului care urmează a se vacanta (formular - S05.120/F2)

Afisat in ziua inregistrarii anuntului

04.12.2024

 

2.            

Depunere fise de inscriere la  interviu

Cel tarziu cu 2 zile lucratoare inainte de data desfasurarii  interviului

3.

Interviu – contract individual de munca pe perioada determinata

Minim 5 zile lucratoare de la data inregistrarii anuntului

- 18.12.2024

4.

Publicarea rezultatelor pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie,  dupa caz.

In ziua lucratoare urmatoare desfasurarii interviului

- 19.12.2024

 

5.

Contestatii

In termen de o (1) zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor de la pct 4.

6.

Publicarea rezultatelor dupa solutionare constestatii la avizierul / pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie,  dupa caz.

In termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii contestatiei

- 24.12.2024

7.

Transmiterea ofertei de angajare propuse concurentului declarat admis

Dupa data rezultatelor de la pct. 4 sau pct. 6, dupa caz – 10 zile lucratoare

8.

Competenta de anulare/ suspendare a concursului/ examenului, dupa caz este a Directoratului.

Motivat, cu cel mult 2 zile lucratoare inainte de prima proba

 

MODALITĂȚILE DE INSCRIERE LA INTERVIU:

Documentele necesare înscrierii la interviu se vor depune până în data de 16.12.2024, ora 12:00, la sediul central al S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. - Departament Resurse Umane - Serviciul Dezvoltare Organizationala.

Relatii suplimentare se pot obține la telefon 021/303.25.81.

Abonati-va la newsletter