S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. organizează la sediul S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A., Bd. Ion Mihalache nr. 15-17, etaj 10-15, sector 1 Bucuresti, în data de 31.10.2025, ora 10:00, interviu cu recrutare internă și externă pentru ocuparea pe durată determinată de 12 luni, a unui post de economist/ inginer/ consilier juridic/ referent de specialitate la Compartiment Achizitii – Sucursala Wind.
Responsabilitatile principale pentru ocuparea postului de economist/ inginer/ consilier juridic/ referent de specialitate la Compartiment Achizitii – Sucursala Wind, sunt:
- Achiziția, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare, de produse/ servicii/ lucrari, solicitate de compartimentele functionale din Hidroelectrica S.A., si necesare activitatii de investiții, mentenanta și întreținere;
- Atunci cand este nominalizat prin decizie de către Conducerea Hidroelectrica in rolul de Proprietar de Proiect/Program sau Manager Proiect/Program sau Membru in echipa de Proiect/Program sau Colaborator Proiect/Program in cadrul unui proiect/program, indeplineste toate atributiile /responsabilitatile specifice rolului, incluse in “M02.101 F1 Regulament privind gestionarea proiectelor & programelor in Hidroelectrica”.
Condițiile de participare obligatorii și de dorit la interviul pentru ocuparea postului de economist/ inginer/ consilier juridic/ referent de specialitate la Compartiment Achizitii – Sucursala Wind, sunt:
Condiţii obligatorii:
- Studii superioare de lunga durata: economice/ tehnice/juridice/ administratie publica / stiinte administrative sau altele similare;
- Experiență specifica în domeniul achizitiilor publice de minim 2 ani;
- Cunostinte de analiza pietei, marketing, proceduri de contractare si derulare contracte;
- Cunostinte privind legislatia comerciala, directive UE in domeniul achizitiilor publice;
- Cunoasterea temeinica a aplicatiilor din suita Microsoft Office, cunostinte temeinice de operare in Microsoft Windows si utilizare a browser-elor de internet, precum si sisteme de tip ERP, CRM;
- Cunoasterea temeinica a operarii platformei SEAP (initiere, derulare si finalizare procedure de atribuire);
- Îndeplinește condițiile prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica în vigoare (hidroelectrica.ro - Despre noi / Guvernanta corporativa) - declarație conform Codului Etic Hidroelectrica în vigoare.
Condiții de dorit:
- Masterat in domeniul tehnic, comercial sau management;
- Cursuri postuniversitare in domeniul de activitate si / sau management;
- Certificat de absolvire/ perfectionare a unui curs de Expert Achizitii publice;
- Experienta in atribuirea contractelor de achizitii publice;
- Cunoastere limba straina de circulatie internationala la nivel mediu.
DOCUMENTELE NECESARE INSCRIERII LA INTERVIU:
- Fișă de înscriere
- Copie legalizată a diplomei care atestă calificarea necesară pentru post
- Copia CI
- Copie după carnetul de muncă și /sau adeverințele care atestă vechimea în muncă/ extras din REVISAL
- CV (de preferat în format Europass) – va conține inclusiv numele și date de contact pentru cel puțin 2 persoane ce pot oferi referințe profesionale despre candidat
- Adeverință de la medicul de familie din care să rezulte starea de sănătate
- Declarația privind cerințele prevăzute în Codul Etic Hidroelectrica.
DERULAREA INTERVIULUI:
Interviul pentru ocuparea postului de economist/ inginer/ consilier juridic/ referent de specialitate va avea o pondere de 100 % din nota finală, pentru angajarea pe durata determinată.
Nota minimă pentru angajare în funcţia de economist/ inginer/ consilier juridic/ referent de specialitate este 8,00.
Rezultatele interviului vor fi comunicate pe site-ul societatii, pe intranet-ul societatii, prin e-mail sau telefonic în data de 03.11.2025.
Oferta de angajare propusa concurentului declarat admis la interviu are ca termen de acceptare 10 zile calendaristice, în caz contrar va fi înştiinţat următorul clasat în ordinea rezultatelor și opțiunilor exprimate; dacă acesta nu indeplinește baremul, postul va intra intr-un nou proces de recrutare.
Calendarul desfasurarii procesului de recrutare este urmatorul:
|
Nr. crt. |
Denumire document/proba din cadrul procesului de recrutare |
TERMEN/DATA |
|
1. |
Anunțul privind scoaterea la concurs/interviu/proba practica a postului vacant / care urmează a se vacanta (formular - S05.120/F2) |
Afișat în ziua înregistrării anunțului - 21.10.2025
|
|
2. |
Depunere fise de inscriere la interviu |
Cel târziu cu 2 zile lucrătoare înainte de data desfășurării interviului |
|
3. |
Interviu– contract individual de munca pe perioada determinata |
Minim 5 zile lucratoare de la data înregistrării anunțului - 31.10.2025 |
|
4. |
Publicarea rezultatelor pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie, dupa caz. |
In ziua lucrătoare următoare desfășurării interviului, dupa caz - 03.11.2025
|
|
5. |
Contestatii |
In termen de o (1) zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor de la pct 4. |
|
6. |
Publicarea rezultatelor pe site-ul /pe intranet-ul (sharepoint-ul) societatii, in functie de sursa de selectie, pentru cresterea transparentei procesului de selectie, dupa caz. |
In termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii contestatiei - 07.11.2025 |
|
7. |
Transmiterea ofertei de angajare propuse concurentului declarat admis |
Dupa data rezultatelor de la pct. 4 sau pct. 6, dupa caz – 10 zile lucratoare |
|
8. |
Competenta de anulare/ suspendare a concursului/ examenului, dupa caz este a Directoratului. |
Motivat, cu cel mult 2 zile lucratoare inainte de prima proba |
MODALITĂȚILE DE INSCRIERE LA INTERVIU:
Documentele necesare înscrierii la interviu se vor depune până în data de 29.10.2025, ora 12:00, la sediul central al S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. - Departament Resurse Umane - Serviciul Dezvoltare Organizațională.
Relații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 021/303.25.81 sau 021/303.25.09.