Anul 2004 a fost un an excelent vorbind in termeni de dezvoltare si profitabilitate tocmai din cauza ca strategia noastra s-a axat pe consolidarea pozitiei de varf pe Piata de Energie din Romania, in paralel cu mentinerea angajamentului fata de dezvoltarea durabila.

Rezultatele inregistrate confirma valoarea orientarii noastre strategice, soliditatea deciziilor luate in decursul anului si viziunea anticipativa a managementului nostru. Cu o filozofie clar orientata inspre client si cu o atitudine indreptata inspre competenta, am muncit cu dedicatie pentru furnizarea unor servicii mai bune in vederea atingerii unor noi standarde de eficienta si profitabilitate.
Noile perspective si oportunitati de dezvoltare ale pietei de electricitate in perpetua expansiune, ne-au indemnat sa ne adaptam la schimbari si sa trecem la dezvoltarea de proiecte hidro bazate pe eficienta costului. Am reusit sa ne impunem pe piata de energie datorita experientei, credibilitatii si flexibilitatii, si astfel sa confirmam ca Hidroelectrica este un brand de mare putere si multa energie. Am reusit sa ne atingem tinta de a produce energie curata care ajuta la protejarea mediului inconjurator, atat pentru generatiile actuale cat si pentru cele viitoare, reusind in acelasi timp sa ne consolidam pozitia de suprematie pe piata.
Experienta acumulata de-a lungul anilor a inlesnit administrarea cu succes a provocarilor de zi cu zi, dar ne-a ajutat si sa ne focalizam energia pe indeplinirea obiectivelor si sa ne trasam viitorul intr-o viziune realista. Dedicatia si angajamentul de a mari satisfactia clientilor prin calitatea serviciilor si printr-o orientare inspre parteneriate - care sunt solutiile cheie pentru o dezvoltare durabila - ne confirma si atesta ca un partener de incredere si flexibil.

Actualmente, Hidroelectrica este un brand puternic - lider in producerea si furnizarea de energie pe piata de energie din Romania, in continuu progres si totodata extrem de energic in ceea ce priveste responsabilitatea sociala.

Puterea noastra rezida in urmatoarele caracteristici:


H de la H2O — “Apa este forta motrice a intregii naturi” Leonardo da Vinci


I de la Integritate — ne mentinem la cel mai inalt nivel etic si tintim sa pastram si sa ne sporim reputatia privind credibilitatea si etica in afaceri.

“Calitatea suprema a spiritului conducator este indubitabil integritatea. Fara ea, nici un succes real nu este posibil, nici la tronsonul de cale ferata, sau pe terenul de sport, in armata, sau intr-un birou”.
Dwight D. Eisenhower


D de la Determinare — luam deciziile oportune si le sustinem cu fapte si cifre.

“Daca ar fi sa exprim intr-un cuvant calitatea de bun manager, atunci as spune determinare. Poti sa faci uz de cele mai sofisticate computere de adunat cifre dar in final tot trebuie sa iti stabilesti un grafic si sa actionezi”.
Lee Iacocca


R de la Responsibilitate — ne asumam o actiune si raspundem de ea pentru a atinge obiectivele fixate.

“Responsabilitatea este pretul maririi”.
Winston Churchill


O de la Orientare — ne orientam inspre client, calitate si performanta. Ne fixam tintele sus si ne concentram pe atingerea celor mai inalte standarde.

“Puterea unei singure persoane, daca este neinfricata si orientata precis, este formidabila, dar puterea mai multora lucrand impreuna este chiar mai buna”.
Gloria Macapagal-Arroyo


E de la Experienta — istoricul nostru variat, experienta profesionala, calificarile si abilitatile, ne amplifica capacitatea de gestionare a provocarilor de zi cu zi.

“Daca aplici experienta in mod intelept, nimic nu este pierdere de vreme.”
Auguste Rodin


L de la Loialitate - tintim sa demonstram obligatia reciproca si devotamentul fata de colegii angajati.

“Nici un sfat nu e mai util celui ce paseste pe scena vietii decat loialitate simpla in fata unor convingeri ferme”.
Edwin Hubbel Chapin


E de la Excelenta — Tot timpul avem atitudinea de “pot face asta” care sa depaseasca asteptarile in ceea ce priveste performanta.

“Viata este ca o piesa de teatru: nu lungimea ci excelenta interpretarii conteaza”.
Lucius Annaeus Seneca


C de la Concurenta angajata — Ne angajam in fata clientilor nostri, in construirea unui loc de munca bazat pe spirit de echipa si de conducator, in sustinerea comunitatii si dedicati unor servicii si procese din ce in ce mai bune.

“Concurenta angajata are intotdeauna doua optiuni. Esti INAUNTRU sau in AFARA ei. Nu exista INTRE”
Pat Riley


T de la Trupa, care prin spiritul de echipa atesta participarea activa a fiecarui angajat in realizarea obiectivelor comune. Sustinem comunicarea deschisa, sprijinul si respectul reciproc si ne straduim sa cream oportunitati de asa natura ca fiecare angajat sa ofere maxim de potential.

“La urma urmei orice afacere se poate rezuma la trei cuvinte: oameni, produs si profit. Iar daca nu ai o echipa capabila nu poti face prea multe cu celelalte doua.”
Lee Iacocca

R de la Respect - asteptam de la angajatii nostri sa-si trateze asociatii cu respectul si profesionalismul cuvenit.

“O parte din umanismul nostru esential consta in respectul pe care Dumnezeu ni l-a dat ca sa dainuie mult dupa ce noi nu vom mai fi”.
William J. Clinton


I de la Imbunatatire — stradania permanenta de a aduce imbunatatiri in eficienta serviciilor noastre.

“A imbunatati inseamna a schimba; a fi perfect inseamna sa schimbi des”.
Winston Churchill


C de la Civism — recunoastem ca suntem o particica dintr-o mare comunitate si ca luptam sa jucam un rol activ comunitar prin sprijin si participare in actiuni sociale.

“Nu poate exista democratie in fiecare zi fara spirit civic in fiecare zi”. Ralph Nader


A de la Adaptabilitate — talentul de a ne adapta si conforma necesitatilor unui mediu in schimbare constanta ce ne permite sa excelam.

“Adaptabilitatea nu este imitatie, ci inseamna putere de a rezista si asimila”.
Mohandas Gandhi


Suntem incredintati ca aceste principii sunt miezul succesului nostru, dandu-ne motivatia de a fi tot mai buni si in consecinta, in permanenta acordam atentie indeplinirii a tot ce este mai bun in aceste domenii.